آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۱۷
صفحه آخر
۲۸

شگفتی های جهان

زن چینی نوزادش را لگدکوب کرد

یک زن چینی هنگام عبور از خیابان با کودکی که در آغوش گرفته بود، به دانش آموزان دبیرستانی برخورد که به خانه برمی گشتند در این هنگام یکی از محصل ها به سمت او اشاره کرد و گفت که او یک دستگاه موبایل را در یکی از شهرستان های استان هونان دزدیده است. این موضوع به مشاجره تبدیل شد و زن از شدت عصبانیت، کودک خود را به زمین کوبید و با لگد به جانش افتاد تا این که پلیس وارد عمل شد. حال عمومی کودک رضایت بخش است.

شوخی با تفنگ به مرگ عشق منجر شد

دادگاه نیوزیلند مردی را که به صورت اتفاقی زن مورد علاقه خود را کشته بود به سه سال و چهار ماه زندان محکوم کرد. این حادثه در دسامبر گذشته زمانی رخ داد که سامانتا هندرسون 20 ساله آماده شده بود تا از جاستین پل گلدستون عکس بگیرد. این در حالی بود که جاستین تفنگی را در دست خود گرفته بود. قاضی دادگاه در این باره گفت، او قانع شده که متهم عمدا با تفنگ شلیک نکرده اما می دانسته که این اسلحه پر از فشنگ است.

زن 60 ساله دوقلو به دنیا آورد

یک زن 60 ساله چینی پس از به دنیا آوردن دوقلوهایش به عنوان مسن ترین مادر در کشور خود شناخته شد. چنگ و شوهرش بعد از مرگ تنها دخترشان تصمیم گرفتند صاحب فرزند شوند. دختر 28 ساله این زوج با همسرش سال گذشته در اثر گاز گرفتگی فوت کردند. این زن پس از 35 هفته بارداری دوقلوهایش را که دختر هستند، به دنیا آورد. او چون مانند مادران جوان نتوانسته بود دوران بارداری اش را به پایان برساند عمل جراحی سزارین شد.

زندان برای پدر و مادر معتاد به اینترنت

زوجی کره ای به اتهام اعتیاد به انجام بازی رایانه ای آنلاین که موضوع آن پرورش دادن نوزادی مجازی بوده، در مرگ دختر نوزاد خود مقصر شناخته شدند. نوزاد این زوج بر اثر گرسنگی جان سپرده است. این زوج محکوم به تحمل دو سال حبس در زندان شدند اما محکومیت زن به دلیل بارداری وی تعلیق شد. این زوج روزانه 10 ساعت بازی می کردند و روزی یک شیشه شیر به نوزاد خود می دادند. روز حادثه بطور کامل وجود بچه را فراموش کرده بودند.