آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۹
حوادث
۱۵

آموزش و پرورش تهران اعلام کرد سامانه 1820 آماده دریافت شکایات اولیا

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اولیای دانش آموزان می توانند شکایات احتمالی خود درباره دریافت پول در مدارس شهر تهران را از طریق سامانه تلفنی 1820 اعلام کنند.

زکریا یازرلو اظهار داشت: تاکنون شکایتی مبنی بر دریافت اجباری پول در مدارس در هنگام ارائه کارنامه یا ثبت نام دانش آموزان، نداشته ایم.

وی با بیان اینکه تا پایان مهر حتی اجازه دریافت کمک های داوطلبانه را نیز به خود نمی دهیم، تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه تخلف، اولیای دانش آموزان می توانند شکایت خود را درباره دریافت پول در مدارس شهر تهران، از طریق سامانه تلفنی 1820 اعلام کنند.

یازرلو در ادامه با اشاره به صدور کارت بیمه طلایی برای 120 هزار نفر از فرهنگیان در سطح شهر تهران به ایسنا گفت: مجموع فرهنگیان شهر تهران 63 هزار نفر هستند ولی با توجه به اینکه خدمات بیمه طلایی فرهنگیان شامل خانواده های آنان نیز می شود، در شهر تهران آمار جمعیت تحت پوشش بیمه طلایی به 120 هزار نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از اول تیر امکان دریافت کارت بیمه طلایی از طریق مدارس محل خدمت، برای معلمان تهرانی فراهم شده است و این افراد از این تاریخ می توانند از بهترین امکانات و خدمات در تمام بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز آزمایشگاهی استفاده کنند.