آرشیو چهارشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۸۰
داخلی
۳

گزیده خبر

تقدیر وزیر امور خارجه پاکستان از کمک های ایران به سیل زدگان این کشور

شاه محمود قریشی در گفت وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان قدردانی خود را از کمک های فوری کشورمان شامل چهار محموله کمک های انسان دوستانه به مردم سیل زده پاکستان ابراز داشت.

منوچهر متکی وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این تماس تلفنی تصریح کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان دستورات لازم را برای مسئولان مرتبط در خصوص اقدامات لازم برای کمک به سیل زدگان پاکستان صادر کرده اند.

وزرای خارجه ایران و پاکستان همچنین از سطح همکاری های دو کشور ابراز رضایت کرده و بر گسترش همکاری ها در همه زمینه ها تاکید کردند.

دبیرکل موتلفه: راه اندازی نیروگاه بوشهر یک پیروزی بزرگ است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی آغاز روند بهره برداری از نیروگاه اتمی بوشهر و عقب نشینی امریکا از جلوگیری در راه اندازی آن را یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران دانست.

به گزارش ایرنا، محمد نبی حبیبی در نشست دبیران این حزب در خصوص راه اندازی نیروگاه هسته ای بوشهر بیان داشت: مسیر هسته ای شدن ایران طبق برنامه زمان بندی به پیش می رود و هیچ قدرتی نمی تواند این مسیر را متوقف کند.

وی ادامه داد: با شروع به کار نیروگاه هسته ای بوشهر، ایران جزو چند کشور نادری می شود که از نعمت انرژی هسته ای برخوردار خواهد شد