آرشیو شنبه ۶‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۸
شهرستان ها
۱۱

تاکید استاندار فارس بر بهره برداری از ایستگاه های راه آهن شیراز- اصفهان

شیراز- خبرنگارکیهان:

وزارت راه و ترابری باید در اسرع وقت نسبت به تملک زمین های مورد نیاز برای احداث ایستگاه راه آهن شیراز- اصفهان اقدام کرده و با تخصیص اعتبار زمینه بهره برداری از ایستگاه های مذکور را فراهم آورد.

استاندار فارس در جلسه ای با نمایندگان ویژه وزیر راه و ترابری با بیان این مطلب گفت: با توجه به سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه هر روز که انجام ایستگاه های آن به تعویق می افتد با توقف سرمایه 400 میلیارد تومانی و ضرر سود حاصله از آن مواجه هستیم.

«روح الله احمدزاده» اظهار داشت: باید توقف پروژه پایان یابد و همه مسئولان تلاش کنند تا هرچه زودتر مسائل و مشکلات این طرح رفع شود.

وی افزود: در این طرح حجم بالایی سرمایه گذاری شده است و هر روز که اجرای این طرح طولانی تر می شود ضررش برای بیت المال به مراتب بیشتر از ادعایی است که چند معارض دارند. وی درباره نگرانی مردم نسبت به حقشان در مورد ارزیابی زمین ها افزود: مردم بدانند طرف حساب آنها شخص یا بنگاه نیست. طرف حساب آنان دولت است و مشکل آنها به نحو شایسته ای حل خواهد شد.

گفتنی است خبرنگار کیهان در شیراز چندی پیش در خبری مشکلات موجود در ایستگاه موقت راه آهن شیراز را به مسئولان گوشزد کرده بود.