آرشیو شنبه ۸ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۱
حوادث
۱۹

دزد مسلح، مرد روستایی را کشت

مرد روستایی وقتی می خواست مانع فرار دزد گوسفندان شود، با شلیک گلوله او کشته شد.

متهم فراری 2 هفته پس از جنایت، وقتی همراه یکی از دوستانش دوباره برای سرقت به روستای محل حادثه در کاظم آباد کرمان بازگشته بود، از سوی پلیس شناسایی و هر دو دستگیر شدند.

به گزارش «جام جم»، رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران کلانتری کاظم آباد از توابع کرمان قرار گرفت که روزهای پایانی مهرماه امسال مردی با حضور در مرکز پلیس، از قتل پسرعمویش خبر داد.

شاکی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: شب گذشته با شنیدن سروصدا از آغل گوسفندان سراسیمه از خانه خارج شدم و مردی را دیدم که در حال انتقال گوسفندان به یک وانت بود.

شاکی یادآور شد: با دیدن دزد گوسفندان، همسایه ها را خبر کردم تا مانع فرار وی شویم.در همین موقع دزد شب رو سلاحی را به سمت ما نشانه گرفت.

وی افزود: پسرعمویم قصد داشت دزد مسلح را خلع سلاح کند و مانع فرارش شود که مرد مسلح شروع به تیراندازی کرد که پسرعمویم بشدت زخمی شد.

مرگ مرد روستایی

وی افزود: به تعقیب دزد مسلح پرداختیم؛ ولی او در تاریکی شب ناپدید شد و ما نیز پسرعمویم را به بیمارستان منتقل کردیم؛ ولی او بر اثر شدت خونریزی، تسلیم مرگ شد.در پی این شکایت، ماموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند و با هماهنگی قضایی، جسد مرد روستایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

دزدان به ایستگاه آخر رسیدند

تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که شامگاه چهارشنبه گذشته، ماموران انتظامی در حال گشتزنی در روستا به یک خودروی پراید مشکوک شده و آن را زیر نظر گرفتند که معلوم شد 2 مرد در حال انتقال گوسفندان به صندوق عقب خودرو هستند. بنابراین هر دو مرد جوان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.سروان حسینی، رئیس کلانتری کاظم آباد از توابع کرمان دراین باره گفت: یکی از متهمان در بازجویی به قتل مرد روستایی اعتراف کرد.

در ادامه تحقیقات از متهمان معلوم شد آنها در سرقت احشام چندین روستایی نقش داشته اند.

بنابراین گزارش، متهم به قتل و همدستش با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات از آنها ادامه دارد.