آرشیو شنبه ۸ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۱
حوادث
۱۹
حادثه در جهان

شمشیر مرگ در دست زن آمریکایی

یک زن 28 ساله اهل ایالت کالیفرنیا در آمریکا به اتهام کشتن 2 فرزندش با شمشیر سامورایی به دست پلیس این ایالت دستگیر شد.مونیکا مک کاریک روز پنجشنبه از سوی پلیس ایالتی به اتهام قتل 2 فرزند 3 ساله خود با استفاده از شمشیر سامورایی دستگیر شد.این زن متهم است پس از قتل فرزندانش، آپارتمان محل سکونت خود را نیز به آتش کشیده است.

آندره داگلاس، همسایه این زن 28 ساله نیز در مصاحبه ای با یکی از روزنامه های ایالتی کالیفرنیا عنوان کرد با مشاهده آتش سوزی منزل مک کاریک بلافاصله به ماموران آتش نشانی خبر دادیم.وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه تمامی آپارتمان در آتش سوخت: چرا که ماموران موفق نشدند آتش را مهار کنند.به گزارش روزنامه نیویورک دیلی، این زن 28 ساله توسط ماموران دستگیر و به دلیل سوختگی ناشی از آتش سوزی عمدی به بیمارستان منتقل شد.این زن در بازجویی ها اعلام کرد به دلیل نارضایتی از وضعیت زندگی، اقدام به قتل فرزندان و به آتش کشیدن اجساد آنها کرده است. / ایسنا

افزایش شمار تلفات سونامی اندونزی به 450 نفر

شمار کشته شدگان سونامی سه شنبه هفته گذشته در منطقه منتاوای سوماترای غربی اندونزی به 450 نفر رسید.

مسوولان مرکز مقابله با بلایای طبیعی اندونزی اعلام کردند: تاکنون اجساد 400 نفر پیدا شده است و تلاش برای یافتن 312 مفقود دیگر این حادثه هنوز ادامه دارد.

براساس این گزارش، تاکنون بیش از 13 هزار نفر از افرادی که به علت وقوع این سونامی خانه و کاشانه خود را از دست داده اند، در سکونتگاه های موقت اسکان یافته اند.

روستاهای واقع در ساحل منطقه منتاوای که در معرض سونامی قرار داشته اند، به طور کامل از بین رفته اند.

فوران آتشفشان کوه مراپی اندونزی نیز تاکنون 32 کشته برجای گذاشته و بسیاری از مردم این منطقه به علت پوشیده شدن خانه هایشان از خاکستر ناشی از این آتشفشان منطقه را ترک کرده اند.

این گزارش حاکی است آتشفشان کوه مراپی از صبح دیروز باردیگر فوران مواد مذاب را آغاز کرده و دود ناشی از آن تمام این منطقه را پوشانده است. / شبکه خبر