آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۱۴
اجتماعی
۴

گزیده اخبار

واریز یارانه نقدی به حساب زوج های جوان

وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: زوج های جوان در صورتی که اسفندماه امسال شماره حساب خود را در سامانه وزارت رفاه وارد کنند، یارانه آنها در نوبت بعدی به حسابشان واریز می شود. صادق محصولی افزود: زوج های جوانی که به تازگی ازدواج کرده اند پیش از این در خانوده خود اگر ثبت نام کرده باشند، یارانه ماه های قبل را دریافت کرده اند. وی گفت: این افراد اگر بخواهند به نام خود این یارانه را دریافت کنند، شماره حسابشان را در سامانه اینترنتی www.refahi.ir

که اسفندماه امسال فعالیت خود را شروع می کند، وارد کنند. وزیر رفاه درباره آخرین وضعیت مزایده خودروی رئیس جمهور گفت: هنوز از قیمت های جدید ارائه شده برای این خودرو اطلاعی ندارم و مبلغ قبلی نیز همان 2 میلیون دلار است. محصولی با بیان این که ممکن است قیمت های بالاتری تاکنون برای خرید این خودرو اعلام شده باشد، بالاترین رقم پیشنهادی از سوی خریداران این خودرو را مربوط به کشورهای خلیج فارس و غربی ذکر کرد.

شرکت 350 هزار دانش آموز دوره ابتدایی در طرح آموزش شنا

وزیر آموزش و پرورش از شرکت 350 هزار دانش آموز پایه سوم دوره ابتدایی در طرح آموزش شنا خبرداد. «حمید رضاحاجی بابایی» که درنشست مشترک با اعضای کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی سخن می گفت،با اشاره به اقدامات انجام شده این وزارتخانه در 14 ماه گذشته گفت: در حال حاضر از میان یک میلیون و 100 هزار دانش آموز لازم التعلیم پایه سوم دوره ابتدایی 350 هزار نفر در طرح آموزش شنا شرکت کرده اند.