آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۱۴
اجتماعی
۴

سی و سومین بهار آزادی

بهره مندی 60 هزار ایثارگر از برنامه های دهه فجر

مدیرکل فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود 60هزار ایثارگر از برنامه های مختلف فرهنگی و هنری این بنیاد در دهه فجر بهره مند می شوند.

محمدرضا گروسی افزود: 10 دوره کاروان های بازدید از مناطق جنگی غرب کشور در این ایام با حضور 4 هزار ایثارگر برگزار می شود.

وی اعزام چهار کاروان عمره از استان تهران را از دیگر برنامه ها خواند و اظهار داشت: 500 نفر از ایثارگران در قالب این کاروان ها به سرزمین وحی مشرف می شوند.

گروسی افزود: برگزاری مسابقه خاطره نویسی، شب شعر، قطعه ادبی، برگزاری نمایشگاه وی‍ژه و برگزاری مسابقه قرآنی از دیگر برنامه های بنیاد شهید در دهه فجر در کانون های فرهنگی سراسر کشور است که

25 هزار و 800 نفر از جامعه ایثارگر، از آن بهره مند می شوند.

کتابخانه های تخصصی حضرت امام خمینی(ره) در
پ21 دانشگاه تجهیز می شود

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم از تجهیز کتابخانه های تخصصی حضرت امام خمینی(ره) در 21 دانشگاه همزمان با ایام دهه فجر و سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

جلیل دارا با بیان این خبر از حمایت اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم از فعالیت های مرتبط با امام راحل و انقلاب اسلامی دانشگاه ها همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و در گفت وگو با «ایران» گفت: برای آشنایی بیشتر دانشجویان با اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تحولات سیاسی و اجتماعی موثر در شکل گیری انقلاب، نشست های تخصصی با موضوع حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و سخنرانی اندیشمندان این عرصه در دانشگاه ها برگزار می شود.