آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۱۴
ورزشی
۲۴

خبر

شروع رویایی پاتزینی

مهاجم تازه وارد اینترمیلان پس از گلزنی در اولین بازی خود گفت: این یک شروع رویایی برای من بود. جامپائولو پاتزینی که هواداران اینتر او را پاتزو صدا می زنند یکشنبه شب در پیروزی 3 - 2 تیمش برابر پالرمو سهم بسزایی داشت و دو بار دروازه حریف را گشود و یک گل هم ساخت. وی پس از این درخشش گفت: رویای من بازی در لباس اینتر بود و اکنون که در اولین بازی گلزنی هم کرده ام این رویا به بهترین شکل تعبیر شده است. گفتنی است نراتزوری در حالی به این برد رسید که ابتدا 2- صفر از پالرمو عقب افتاده بود.

مخالفت با بازگشت ریبه ری و اورا

وزیر ورزش فرانسه دیروز مخالفت خود را با بازگشت فرانک ریبه ری و پاتریس اورا به تیم ملی فوتبال این کشور اعلام کرد. چانتل یوانو گفت: نمی توان تصور کرد بازیکنانی که در رسوایی و ماجراهای تلخ در جام جهانی آفریقای جنوبی نقش مستقیم داشتند، بار دیگر به تیم ملی بازگردند. اینکه فراموش کنیم این بازیکنان چه فاجعه ای خلق کردند، اشتباهی نابخشودنی است. نباید در این زمینه انعطاف به خرج دهیم.

کناره گیری «پارک» به نفع جوان ها

بازیکن نامدار تیم ملی فوتبال کره جنوبی رسما کناره گیری خود را از بازی های ملی اعلام کرد.پارک جی سونگ، مهاجم تیم فوتبال منچستر یونایتد دیروز گفت: از حضور در تیم ملی کره جنوبی کناره گیری می کنم تا راه برای بازیکنان جوان تر با پتانسیل های تازه باز شود. پارک 100 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و در 3 جام جهانی گذشته برای کره بازی کرده است. این بازیکن 30 ساله اظهار داشت: هنوز روزی را برای بازنشستگی حرفه ای تعیین نکرده ام و حداقل 3 یا 4 سال دیگر بازی خواهم کرد.