آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۱۴
ورزشی
۲۵

کوتاه از ورزش

ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی ندارد

با توجه به آسیبی که به تاسیسات ورزشگاه آزادی تهران وارد آمده است، زمین چمن شماره یک این ورزشگاه فعلاشرایط میزبانی از دیدارهای لیگ را ندارد! پنجشنبه هفته گذشته در مجموعه ورزشی آزادی حادثه ای رخ داد که طی آن آب گرم مجموعه ورزشی و زمین چمن شماره یک این ورزشگاه قطع شده و همین مسئله عملابرگزاری مسابقه در ورزشگاه ملی کشورمان را غیرممکن کرده است

آمادگی هشت کشور برای جام تختی

رقابت های کشتی آزاد جام تختی در حالی اواسط اسفندماه در کیش برگزار می شود که 8 کشور خارجی برای حضور در این تورنمنت بین المللی اعلام آمادگی کرده اند. بر این اساس تیم های جمهوری داغستان و یاکوتیا، قرقیزستان، ترکیه، آذربایجان امریکا، کره شمالی، مغولستان و نیجریه در این جام شرکت می کنند.

قلعه نویی: به تیم ملی نه گفتم!

سرمربی سپاهان دیروز مدعی شد که به پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی مقابل روسیه پاسخ منفی داده است. قلعه نویی همچنین گفت: برخی ها دنبال این هستند که تیم های سپاهان و ذوب آهن را به هم بریزند.

طلاهای یاریگین به روس ها رسید

در پایان جام بین المللی یاریگین روسیه، هیچ کشتی گیر غیر روسی در اوزان هفتگانه قهرمان نشد. در پایان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ جام ایوان یاریگین روسیه میهمانان خارجی تنها چهار مدال نقره و برنز کسب کردند.

یگانه مجد: بازیکنان به قیافه داور چه کار دارند!

ناظر دیدار تیم های والیبال دانشگاه آزاد و داماش گیلان گفت: به بازیکنان توصیه می کنم به قیافه و نام داور کاری نداشته باشند و به نحوه قضاوتش توجه کنند. خلیل یگانه مجد توضیح داد: اعتراضات کادر فنی و بازیکنان داماش به دلیل عدم شناخت آنها از داور مسابقه بود و به نظر من اگر با رزومه داور بازی آشناتر بودند اعتراض نمی کردند. به بازیکنان توصیه می کنم به قیافه و نام داور کاری نداشته باشند و به نحوه قضاوتش توجه کنند.

گاز مازندران تیمداری نمی کند

محمدرضا مجدیان گفت: با توجه به برخوردی که با تیم های لیگ کشتی می شود فکر نمی کنم از سال بعد در لیگ برتر شرکت کنیم. مدیر تیم کشتی آزاد گاز مازندران به میزبان شدن تهران برای مسابقات نهایی لیگ اشاره کرد و افزود: متاسفانه رقابت ها خیلی معطوف به یک تیم است و احتمالادیگر به تیمداری در کشتی نخواهیم پرداخت.