آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۴
اخبار کشور
۳

برگزاری جشن نیکوکاری در سراسر کشور

جشن نیکوکاری امروز طبق سنوات قبل به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و مشارکت سازمان صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفان در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کیهان به منظور آغاز نمادین و رسمی این جشن معنوی و ارزشمند که با هدف جمع آوری هدایای مردمی برای اقشار نیازمند برگزار می گردد صبح امروز ساعت 30/9 دقیقه با حضور حسین انواری، سرپرست و معاونان و مدیران کل کمیته امداد و مسئولان وزارت آموزش و پرورش و تعدادی از مدیران و مسئولان مدعو، زنگ نیکوکاری در مدرسه دخترانه امام رضا(ع) واقع در تهرانپارس به صدا درمی آید.

گفتنی است حدود 100هزار پایگاه در سراسر کشور آماده دریافت هدایای مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی می باشد. پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد، مدارس، مساجد و سایر ظرفیت ها در این راستا به کار گرفته شده تا مردم سخاوتمند کشورمان بتوانند با سهولت در این امر خداپسندانه شرکت داشته باشند. همچنین پایگاه های اصلی این جشن در تهران عبارت است از: حسینیه ارشاد واقع در خیابان شریعتی، مسجدالنبی(ص) واقع در میدان نبوت(هفت حوض)، امامزاده صالح(ع) میدان تجریش.

برپایه گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی امداد امام(ره) شماره حساب ریالی 3333 کمیته امداد امام خمینی(ره) نزد بانک ملی ایران شعبه پیام انقلاب اسلامی برای هموطنان داخل کشور و ارزی 333 همین بانک جهت ایرانیان عزیز خارج از کشور دایر می باشد تا از این طریق کمک های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) در پایان از تمامی اقشار جامعه دعوت کرد در این مراسم شرکت فرمایند تا از فیض معنوی و مادی آن برخوردار شوند.