آرشیو شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۴۷۹۷
سیاسی
۲

وزیر نیرو: اعتبارات عمرانی سال 90 عزم دولت در اجرای مصوبات استانی را نشان می دهد

وزیر نیرو با اشاره به پیش بینی رقم قابل توجه در بودجه عمرانی سال 1390 گفت: اختصاص این بودجه و ظرفیت های خوبی که در زمینه فروش اوراق مشارکت و دارایی های سرمایه ای در نظر گرفته شده است نشان از عزم دولت در اجرای مصوبات سفرهای استانی دارد.

مجید نامجو در گفت وگو با ایرنا درباره نتایج و دستاوردهای دور سوم سفرهای استانی دولت افزود: مصوبات سفرهای استانی چشم انداز روشنی را برای پیشرفت مناطق مختلف کشور ترسیم کرده است. این عضو کابینه از مصوبات استانی به عنوان مهم ترین موضوع و فصل مشترک درخواست های مردم و مسئولان نام برد و گفت: این مصوبات افق حرکت وزارتخانه ها را در راستای پیگیری مطالبات اساسی و نیازهای ضروری استان ها تعیین کرده است.

نامجو خاطرنشان کرد: شرکت های تابعه و مسئولان وزارت نیرو با توجه به زمانبندی و اعتبارات مشخص شده، اجرای مصوبات استانی را در اولویت اول خود قرار داده اند. وزیر نیرو در بیان آماری از روند اجرای مصوبات استانی در حوزه این وزارتخانه نیز گفت: تقریبا 100 درصد مصوبات سفرهای استانی دور اول اجرایی شده است و بیش از 50 درصد مصوبات سفرهای دور دوم نیز عملیاتی شده است. وی افزود: با توجه به منابع محدود و مدت زمانی اندکی که از سفرهای دور سوم دولتمردان می گذرد نیز می توان گفت که حدود 30 درصد مصوبات این دور از سفرها اجرایی شده اند.