آرشیو یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۳۵
فرهنگ و هنر
۵

معرفی برگزیدگان بخش محله جشنواره فیلم شهر

مراسم پایانی بخش محله چهارمین جشنواره فیلم شهر با حضور عزت الله انتظامی برگزار شد.

به بخش دانش آموزی - محله جشنواره فیلم شهر که کوچک ترین و بزرگ ترین فیلمساز شرکت کننده در آن 7 و 62 ساله بودند- بیش از 1200 اثر ارسال شده بود که 70 فیلم در مراسم اختتامیه هدایایی دریافت کردند.

عزت الله انتظامی، رئیس افتخاری چهارمین جشنواره فیلم شهر در مراسم اختتامیه بخش محله این رویداد سینمای گفت: دوران کودکی از 7 سالگی تا دبیرستان هم برای فرزندان و هم برای والدینشان دوران شیرین و پرخاطره ای است که اگر با تربیت صحیح و دلسوزانه همراه باشد، می تواند انسان را به مراتب بالای خوشبختی و سعادت برساند. در ادامه این مراسم برگزیدگان بخش محله چهارمین جشنواره فیلم شهر معرفی شدند. بر این اساس، امید معلم برای فیلم «نفس» رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص داد و فاطمه خالقی، کارگردان فیلم «باغ بام» به عنوان رتبه دوم، آرتین سلامی برای فیلم «جلوی کوچه مروی پارک ممنوع» عنوان رتبه سوم و شبنم اسداللهی کارگردان فیلم «ساده بیا... ساده مثل بچگی» عنوان چهارم این بخش را به خود اختصاص دادند.

در ادامه این مراسم لوح تقدیر جشنواره همراه جایزه نقدی به 36 نفر از برگزیدگان بخش دانش آموزی و محله جشنواره فیلم شهر تعلق گرفت.