آرشیو یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۳۵
فرهنگ و هنر
۵

قبض های گاز و برق سینما ها در شورای عالی سینما

سیدعلیرضا سجادپور در پی طرح برخی گلایه ها در زمینه مبالغ قبوض گاز و برق سالن های سینما گفت: نتایج جلسات کارشناسی درباره قبوض گاز و برق سالن های سینما به شورای عالی سینما ارجاع شده است.

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از هدفمندی یارانه ها، طبیعی بود که مراکز فرهنگی و سالن های سینما تحت تاثیر قرار گیرند.

ما نیز پس از اولین نشانه ها و صدور قبوض در اواخر سال گذشته جلسات کارشناسی دقیقی برگزار و تغییرات قیمتی را در این حوزه به دقت بررسی کردیم. وی ادامه داد: بعد از جلسات کارشناسی که درباره این موضوع برگزار شد. نتایج به دست آمده در کمیسیون تخصصی شورای عالی سینما مطرح و برای تصویب و تخصیص منابع به این شورا ارجاع شده است.

سجادپور در پاسخ به این پرسش که چه زمانی می توان منتظر تصمیم گیری نهایی برای حل مشکل سینماداران در این زمینه شد، بیان کرد: هدفمندی یارانه ها یک موضوع بلندمدت است. بنابراین سیاست هایی که برای آن در نظر گرفته می شود نیز باید کارآمد و بلندمدت باشد. به همین دلیل عقیده داریم باید کارهای کارشناسی مرحله به مرحله و با جزییات انجام شود و در این زمینه شتابی صورت نگیرد.