آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
بازار دیجیتال
۲۵
بازارکده

گوشی های سه بعدی در راه بازار

بازار دیجیتال- این روزها در بازار گوشی خبرهایی در مورد عرضه گوشی سه بعدی جدید ال جی به گوش می رسد.

به گفته دارمی، مدیر بازاریابی صوتی و تصویری ال جی، این گوشی سه بعدی که کاربر برای استفاده از آن نیازی به استفاده از عینک ندارد قرار است طی ماه آینده با نام اپتیموس وارد بازار شود. فعالان بازار بر این باورند، در شرایطی که بازار گوشی با کاهش تقاضا برای نمونه های گران قیمت مواجه است، این گوشی اقبال بلندی در بازار نخواهد داشت. در مقابل گروهی بر این باورند، عرضه یک گوشی سه بعدی بدون نیاز به عینک می تواند برگ برنده ای برای این برند باشد و قطعا توجه ها را به خود جلب می کند.

در رابطه با این موضوع گفت وگوی کوتاهی با تعلیمی، یکی از فعالان بازار گوشی تلفن همراه داشتیم که می خوانید:

شنیده می شود گوشی های سه بعدی آرام آرام وارد بازار می شوند. پیش بینی شما از بازار خرید و فروش این گوشی ها چیست؟

به نظر می رسد گوشی های سه بعدی که نیازی به عینک ندارند بتوانند توجه ها را در بازار به خود جلب کنند. زیرا تکنولوژی سه بعدی برای همه جذاب است و اکنون عینک که مشکل اکثر کاربران کالاهای سه بعدی است، از این کالاحذف شده و باعث خواهد شد که توجه ها به سمت این گوشی ها جلب شود. من فکر می کنم طی چند ماه آینده شاهد عرضه گوشی های سه بعدی با برندهای دیگری در بازار خواهیم بود.

در مورد قیمت این کالااطلاعی دارید؟

قیمت عامل مهمی است که باعث می شود یک کالادر ردیف پرفروش یا کم فروش بودن قرار گیرد. برای گوشی سه بعدی ال جی قیمتی حدود 300 تا 400 هزار تومان اعلام شده است. با این تفاسیر این گوشی در ردیف گوشی های میان قیمت بازار قرار می گیرد و می توان پیش بینی کرد که فروش خوبی داشته باشد. البته باید دید سایر قابلیت های گوشی مذکور چیست.