آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
بازار دیجیتال
۲۶

ASUS عرضه کرد

یک نت بوک با عمر باتری هشت ساعت

بازار دیجیتال- شرکت اسوس مدل های متنوعی از نت بوک های خود را به بازار ارائه کرده است. یکی از این مدل ها 1001 PXD است که از مشخصات سخت افزاری خوبی برخوردار است.

طبق اطلاعات ارائه شده، این نت بوک مجهز به پردازنده 66/1 گیگاهرتزی Atom N455 است که از 512 کیلوبایت حافظه L2 بهره می برد. این پردازنده از فناوری HT پشتیبانی می کند و به همین علت به صورت یک پردازنده دو هسته ای در ویندوز دیده می شود. 1001 PXD مجهز به یک صفحه نمایش 1/10 اینچی با نور پس زمینه LED است که حداکثر از دقت 600×1024 پیکسل پشتیبانی می کند.

اسوس در این محصول از حداقل یک گیگابایت حافظه DDR3 و یک هارددیسک 5/2 اینچی که می تواند یکی از ظرفیت های

160، 250 و 320 گیگابایت باشد، استفاده کرده است.

با وجود جمع و جور بودن،1001 PXD از امکانات ارتباطی مناسبی بر خوردار است. این محصول مجهز به کارت شبکه بی سیم با قابلیت پشتیبانی از استاندارد 802/11 n است، علاوه بر این در بعضی از مدل های این محصول رابط بلوتوث نسل 1/2 با قابلیت پشتیبانی از فناوری EDR وجود دارد که می تواند باعث بهبود سرعت انتقال اطلاعات شود.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در سایت اسوس، وزن این محصول با وجود باتری شش سلولی وزنی در حدود 27/1 کیلوگرم دارد. اما مهم ترین ویژگی ای که این محصول را از دیگر رقبا متمایز می کند، طراحی زیبای آن است که در عین سادگی می تواند نظر هر سخت پسندی را جلب کند. فاصله کلید ها در این محصول مناسب است و در هنگام تایپ شما را با مشکل رو به رو نمی کند.

علاوه بر این وجود ویژگی اختصاصی مدیریت انرژیSuper Hybrid Engine شرکت اسوس باعث افزایش عمر باتری دستگاه تا 8 ساعت شده که این موضوع برای کسانی که دائما در سفر هستند از اهمیت بالایی بر خوردار است.