آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
بازار دیجیتال
۲۶

ازگوشه و کنار

لپ تاپ ارزان قیمت فوجیتسو

بازار دیجیتال- مدل LIFEBOOK AH-530 از لپ تاپ های ارزان قیمت و با قابلیت فوجیتسو در بازار داخلی معرفی شد.

بر اساس اعلام بهین تکنولوژی، این لپ تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I5، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR3 و هارددیسکی با ظرفیت 500 گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ تاپ هم 6/15 اینچ از نوع LED است. تجهیز به کارت گرافیکی ATI RADEON HD-6530 با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، سه پورت USB، کارتخوان، وب کم 3/1 مگاپیکسلی و... از سایر ویژگی های این لپ تاپ است. لپ تاپ مذکور با قیمت 650 هزار تومان به فروش می رسد.

1/17 میلیون تبلت آندرویدی در جهان!

گوگل اعلام کرد که نزدیک به 17/1 میلیون تبلت در جهان دارای سیستم عامل آندروید هستند، این در حالی است که این سیستم عامل پیشتاز بازار تلفن هوشمند نیز هست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان، گوگل با استفاده از نتایج بررسی هایی که روی گوگل مارکت خود داشته اعلام کرد که نزدیک به 17/1 میلیون تبلت در جهان دارای سیستم عامل آندروید هستند.

گوگل همچنین اعلام کرد که 9/0 درصد از دستگاه هایی که از گوگل مارکت نرم افزار دانلود کرده اند، صفحه نمایشی بزرگ تر از 7 اینچ داشته اند.

لری پیج، مدیر اجرایی گوگل اعلام کرده 130 میلیون دستگاه آندرویدی به فروش رفته اند که با یک ضرب و تقسیم ساده به عدد 17/1 میلیون تبلت می رسیم.