آرشیو سه‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۳۶
ورزشی
۲۲

بایرن سیتی؛ مصاف دو سبک ریشه دار قاره سبز

دور دوم لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی از امشب آغاز می شود که بازی تیم های بایرن مونیخ و منچسترسیتی در ورزشگاه «آلیانز آره نا» مونیخ جلوه دیگری از رویارویی سنتی دو سبک ریشه دار فوتبال اروپا یعنی آلمان و انگلستان است.

با وجود این که از جمله 8 دیدار قابل توجه دور دوم لیگ قهرمانان اروپا می توان به بازی منچستر یونایتد بازل و رئال مادرید آژاکس آمستردام اشاره کرد: با این حال جدال شاگردان یوپ هاینکس در بایرن و مانچینی در منچسترسیتی، همچون همه مصاف های رودرروی فوتبال آلمان و انگلیس حساسیت ویژه ای دارد.

این روزها دو تیم در اوج دوران آمادگی خود قرار دارند؛ طوری که بایرن با 18 امتیاز پیشتاز بوندسلیگاست و سیتی هم تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، پایین تر از رقیب همشهری اش قرار دارد تا این وضعیت و وجود ستارگان 2 تیم شبی به یاد ماندنی برای فوتبالدوستان رقم بزند. از جمله ستارگان مطرح و در عین حال نوظهور این بازی مانوئل نویر، سنگربان جوان بایرن است که در 9 بازی فصل اخیر(838 دقیقه) در بوندسلیگا و اروپا گلی دریافت نکرده است و رویارویی این دروازه بان آماده و مهاجمانی چون آگرو، میللر و کارلوس ته وز دیدنی خواهد بود.برنامه بازی های امشب (غیر از بازی زسکا اینتر که ساعت 30 / 17 برگزار می شود، سایر بازی ها ساعت 15 / 23 آغاز می شود)

گروه اول: بایرن مونیخ(آلمان) منچستر سیتی(انگلیس)، ناپل(ایتالیا) ویارئال(اسپانیا). /گروه دوم: ترابوزان اسپور(ترکیه) لیل(فرانسه)، زسکا(روسیه) اینترمیلان(ایتالیا)./گروه سوم: منچستریونایتد(انگلیس) بازل (سوئیس)،اوتل گالاتی(رومانی) بنفیکا(پرتغال)./گروه چهارم: لیون(فرانسه) –دیناموزاگرب (کرواسی)،رئال مادرید(اسپانیا) آژاکس(هلند).

پیش بینی پرس؛ رئال قهرمان می شود

رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است که تیمش با هدایت مورینیو می تواند برای دهمین بار در تاریخ این باشگاه فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

فلورنتینو پرس افزود: «تغییرات زیادی را در تیم ایجاد کرده ایم و به سطح کیفی مطلوبی رسیده ایم. ما بهترین بازیکنان جهان را در اختیار داریم و آکادمی باشگاه هم در حال تزریق بازیکن به تیم اصلی است. تیم رئال مادرید در مسیر درست گام برمی دارد و ما می خواهیم رویای قهرمانی در جام قهرمانان اروپا را برای دهمین بار جامه عمل بپوشانیم.