آرشیو سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۳۹
شهرستان ها
۱۱

افتتاح بسیج رسانه های فارس در جوار حرم ملکوتی ثامن الائمه

شیراز- خبرنگار کیهان:

همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین ثامن الائمه بسیج رسانه های استان فارس در جوار حرم مطهر امام هشتم(ع) رسما گشایش یافت و آغاز به کار کرد.

در این مراسم که با حضور مسئولان بسیج کشور و فارس برگزار شد، سرتیپ نقدی رئیس سازمان بسیج کشور با یادآوری دوران دفاع مقدس به عنوان درخشان ترین قطعه تاریخ ملت ایران از پیشقدمی استان فارس به عنوان نخستین استان کشور در راه اندازی بسیج رسانه تقدیر و تاکید کرد: بسیج رسانه فرصتی در جهت فکر کردن و استخراج فرهنگ ارزش ها و پیام رسانی به ملل جهان است و مهم ترین وظیفه ما در رسانه، دفاع از مظلوم و تاختن به ظالم است و در مواجهه با هجمه دشمن باید ابتکار، خلاقیت و جوشش دائمی داشته باشیم.

سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم به سابقه برجسته خبرنگاران، روزنامه نگاران، تصویربرداران و اصحاب رسانه در جریان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: سابقه این حضور بسیار درخشان و به یادماندنی است.

وی در ادامه سخنان به نقش بسیج رسانه ها اشاره کرد و گفت: ما نمی خواهیم کاری تشریفاتی انجام دهیم بلکه این تشکل باید دارای راهبرد و برنامه مشخص باشد.

وی همچنین اعلام کرد: هفته آینده شاهد تشکیل شورای عالی بسیج رسانه ها در استان خواهیم بود.