آرشیو پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۵۰
فرهنگ و هنر
۵

تقدیر رئیس جمهور از سازندگان مستند «مهارنشده»

وزیر ارشاد: این مستند نگاهی به مسائل روز ایران دارد

مراسم رونمایی از مستند «مهارنشده»، با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همسر و فرزند شهید دکتر مجید شهریاری و جمعی دیگر از مسوولان کشور برگزار شد.

سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد، در این مراسم پس از نمایش مستند «مهارنشده» درباره آن گفت: من به اینجا آمده ام تا از دانشجویانی که مستند «مهارنشده» را تهیه کرده اند، تشکر کنم. این دانشجویان پس از ساخت مستند «یزدان تفنگ ندارد» که مورد توجه مردم و مسوولان قرار گرفت، مستند «مهار نشده» را با این کیفیت خوب ساخته اند.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از مراسم، احمدی نژاد پس از سخنانی درباره تحولات منطقه، درباره مستند «مهارنشده» گفت: از تمام عزیزانی که تلاش کرده اند با نگاه آرمانی انقلاب مستندی درباره تحولات منطقه و جهان تهیه و نقش ایران در بیداری ملت ها و تحولات جهانی را به تصویر بکشانند، تشکر می کنم. این مستند کار ارزشمندی بود و امیدوارم چنین کارهایی تداوم داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به این که امروز همه ملت های جهان از وضع موجود بشدت ناراضی هستند، افزود: امروز ساخت و تولید آثاری که نشان دهنده نقش ایران در بیداری ملت ها و تحولات جهانی باشد، بیش از همیشه احساس می شود.

در پایان این مراسم، سازندگان مستند «مهارنشده» که تحولات هسته ای ایران و ترور 3 نفر از دانشمندان هسته ای کشورمان را به تصویر کشیده اند، در تالار وحدت مورد تقدیر رئیس جمهور و مسوولان ارشد فرهنگی و کشوری قرار گرفتند.