آرشیو پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۵۰
ایران
۱۵

این طرح به دلیل افزایش فروش بنزین در معابر و خیابان های این شهر اجرا می شود

برخورد با فروشندگان بنزین در بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به افزایش فروش بنزین در معابر و خیابان های شهر بندرعباس، طرح برخورد با این معضل در دستور کار فرمانداری بندرعباس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، عباس امینی زاده افزود: طرح ویژه ای با مشارکت شهرداری بندرعباس، فرماندهی انتظامی استان و مرکز پخش فرآورده های نفتی به طور جدی نسبت به جمع آوری و برخورد با فروشندگان بنزین در معابر و خیابان های شهر شروع شده است.

وی افزود: با گذشت 4 روز از تاریخ اجرای این طرح که در 2 نوبت صبح و عصر برنامه ریزی و اجرا شده است، نتایج قابل قبولی حاصل شده و عمده مسیرهای فروش بنزین در سطح شهر بندرعباس پاکسازی شده است و فروشندگان و عرضه کنندگان بنزین جمع آوری و تصمیم مناسب در مورد آنها گرفته شده است.

امینی زاده با بیان این که اطمینانی از بنزین های دستفروشی وجود ندارد، گفت: فرمانداری تنها متولی کار نیست و این مساله باید با همکاری تمام ارگان ها اجرا و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

امینی زاده با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در بین مردم و صاحبان وسایل نقلیه بنزینی، تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح مرکز پخش فرآورده های نفتی نیز موظف شد با اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و جراید، غیرایمن بودن استفاده از بنزین های عرضه شده در معابر و خسارت های احتمالی فنی به دلیل استفاده از این بنزین ها را به اطلاع عموم برساند و با اقدامات ویژه مردم را از مضرات این مساله آگاه کند.