آرشیو شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۰
دانشگاه
۱۲

باشگاه مجازی زوج های دانشجو 7 آبان افتتاح می شود

رئیس اداره طرح های ملی و جشنواره های سراسری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: هفتم آبان ماه همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی و فاطمه زهرا (س) باشگاه مجازی زوج های دانشجویی نهاد نمایندگی رهبری آغاز به کار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین افتخاریان در گفت وگو با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (ماوا)، بیان کرد: این باشگاه با هدف حفظ ارتباط زوج هایی که در سفر مشهد مقدس شرکت می کنند و نیز دانشجویانی که در دوران پیشین در این برنامه شرکت کرده اند با برنامه های آموزشی و فرهنگی طرح ریزی شده است.

وی افزود: در این باشگاه برنامه های مشاوره به زو ج های دانشجو درباره مهارت های زندگی، همفکری و همیاری در رفع مشکلات احتمالی و اختلالات رفتاری در زندگی مشترک و معیارهای زندگی اسلامی، ساده زیستی و مشاوره ارائه می شود.

حجت الاسلام افتخاریان با بیان این که این باشگاه شامل بخش های گسترده ای است، اضافه کرد: بانک مقالات و اطلاعات، کتب معتبر و ارتباط گیری با کارشناسان مجرب از جمله این امکانات خواهد بود.

وی در عین حال یادآور شد: طی سه دوره از ازدواج دانشجویی گذشته حدود 140 هزار زوج در سایت ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند که با اضافه کردن زوج هایی که امسال ثبت نام می کنند نزدیک به 200 هزار زوج با این سامانه مرتبط می شوند.