آرشیو شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۰
دانشگاه
۱۳

توافقنامه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی با وزارت علوم تصویب شد

توافقنامه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره یکپارچه سازی فعالیت در زمینه علوم انسانی به تایید اعضای شورا رسید. سی وهشتمین جلسه شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست دکتر حداد عادل برگزار شد.

در این جلسه اعضای شورای تحول و ارتقای علوم انسانی پیرامون توافقنامه این شورای تخصصی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند و بندهای گوناگون این توافقنامه به تایید اعضا رسید.

این توافقنامه در زمینه فعالیت های مرتبط با موضوع علوم انسانی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف یکپارچه سازی این فعالیت هاست.

همچنین در این جلسه اعضای معرفی شده برای «کارگروه آموزش و پرورش» برای تحول و ارتقای علوم انسانی مورد تایید شورای تحول و ارتقای علوم انسانی قرار گرفتند.

پس از انتخاب 15 موضوع به عنوان اولویت های تحول و ارتقا در علوم انسانی، اعضای کارگروه های علوم سیاسی، مدیریت، حقوق، علوم اقتصادی، علوم ارتباطات، روانشناسی، جامعه شناسی، تاریخ، فلسفه، فلسفه دین و کلام، هنر، معماری، مطالعات زنان و علوم تربیتی در جلسات قبلی انتخاب شدند و با انتخاب اعضای کارگروه آموزش و پرورش، موضوع انتخاب اعضای کارگروه ها به اتمام رسید.