آرشیو دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰، شماره ۳۳۱۵
ورزشی
۱۸

مهدوی کیا با گل به پرسپولیس بازگشت

سرانجام مهدی مهدوی کیا پس از 13 سال در تمرینات پرسپولیس حضور یافت؛ حضوری که با درخشش او در یک دیدار دوستانه، استقبال گرم علی کریمی و سایر بازیکنان و خوشبینی علی پروین همراه شد.

مهدی مهدوی کیا دیروز در شرایطی برای نخستین بار در ورزشگاه درفشی فر، محل تمرینات سرخپوشان حضور یافت که قرار بود شاگردان مصطفی دنیزلی در این روز طی یک دیدار تدارکاتی آسان به مصاف تیم آرمین قزوین بروند. این دیدار در شرایطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد که خبرنگاران هم از دقیقه 15 بازی ورزشگاه را ترک کردند، اما این مساله باعث نشد که خبر درخشش مهدوی کیا به بیرون ورزشگاه درز نکند؛ وقتی پس از آن که پرسپولیس 4 بر صفر و با گل های مهرداد اولادی، گل به خودی مدافع حریف، وحید هاشمیان و جواد کاظمیان از تیم آرمین پیش افتاده بود، مهدوی کیا علاوه بر زدن پنجمین گل شاگردان دنیزلی، پایه گذار گل ششم تیمش هم بود؛ گلی که روی سانترهای معروف او و گلزنی سیف الهی به ثمر رسید. مهدوی کیا درباره بازگشتش به پرسپولیس در جمع خبرنگاران تصریح کرد: پرسپولیس در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت و بازیکنان و کادر فنی زیر فشار زیادی بودند. امیدوارم در نیم فصل دوم و با آمدن مربی جدید، این روند تغییر کند و نتایج پرسپولیس بهتر شود.

پروین: از تمرینات دنیزلی لذت بردم

بازی تمرینی و دوستانه دیروز سرخپوشان یک حاشیه جالب توجه دیگر هم داشت و آن این که علی پروین دقایقی بین خبرنگاران نشست و در پاسخ به سوالات متعدد آنها چنین اظهار نظر کرد: مهدوی کیا بازیکن ملی و محبوب مردم بوده است و حال که به پرسپولیس آمده گوشه ای از کار را خواهد گرفت. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دنیزلی هم گفت: از تمرینات دنیزلی لذت بردم، با این روند مطمئنم در نیم فصل دوم با او نتیجه خواهیم گرفت، چون کارش را بلد است.