آرشیو دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰، شماره ۳۳۱۵
ورزشی
۱۸

باید ماهیت افرادی که برای قهرمانی دست به هر کاری می زنند، معلوم شود

قلعه نویی: دست 90 درد نکند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید براین که فوتبال غیر پاک یک ریال هم نمی ارزد، گفت: دست برنامه 90 درد نکند که با گشودن پرونده دلالی، رسیدن به فوتبال پاک را دنبال می کند.

امیر قلعه نویی درباره طرح دوباره بحث دلالی گفت: طبیعتا اولین اصل پیشرفت فوتبال، پاکی و سلامت آن است و وقتی این پاکی وجود نداشته باشد، فوتبال یک ریال هم ارزش ندارد. وی با بیان این که در همه جای دنیا واسطه ها یا «ایجنت ها» به صورت قانونی فعالیت می کنند و کاملاقابل احترام و اعتماد هستند، افزود: واسطه گری ها در ایران بدون قانون انجام می شود و این مسائل در ایران غیر رسمی است.

به همین دلیل، از برنامه «90» تشکر می کنم که بحث مبارزه با دلالی را باز کرد. قلعه نویی خاطرنشان کرد: این بحث بالاخره باید یک جا تمام شود و باید ماهیت کسانی که دست به هر کاری می زنند تا جام کسب کنند، مشخص و با آنها برخورد شود. همه چیز باید به قانون تبدیل شود و از سلیقه ها پرهیز کرد، متاسفانه قانون در فوتبال ما قائم به فرد و برخوردها سلیقه ای است.

سر مربی تراکتور سازی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با شرایط اردوی آنتالیا هم اظهار کرد: محلی که ما برای اردو به آنجا رفته بودیم، یکی از قشنگ ترین جاهای دنیاست و همه گونه امکانات اردویی در آنجا فراهم است. تنها مشکلی که در اردوی ما وجود داشت این بود که ما در زمان مناسبی به آنجا نرفته بودیم. اگر اردوی ما یک هفته دیرتر و همزمان با نیم فصل اروپا برگزار می شد، می توانستیم با تیم های زیادی منجمله روس ها بازی کنیم.