آرشیو چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۲۰
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی: اقتصاد مقاومتی ایران تحریم ها را بی اثر می سازد

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت آمادگی در برابر توطئه ها و تحریم های همه جانبه استکبار تاکید کرد و گفت: اقتصاد ما مقاومتی است و تحریم ها را خنثی می سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد صادقی گل مکانی در مراسم معارفه هاشم مظفری مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اظهار داشت: این که با خود فکر کنیم استکبار بعد از چند صباحی دست از توطئه ها علیه ما برمی دارد اندیشه ای غلط است چون استکبار هر روز برای ما توطئه خاصی را ایجاد می کند و به همین لحاظ اقتصاد ما باید اقتصادی مقاومتی باشد تا در مقابل هر نوع توطئه استکبار با برنامه ریزی، تدبر و اندیشه کارها را پیش ببریم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام توطئه هایی که استکبار با تمام قدرت و قوت خود برای آن ایجاد کرده روز به روز متعالی تر و در مقابل آمریکا و استکبار مقاومتر شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که این موهبت حاصل خون شهدا، رهبری خوب امام خمینی و رهبر معظم انقلاب و تفکر دینی حاکم بر کشور است، با اشاره به تاکید اصل 44 قانون اساسی بر حمایت از بخش خصوصی یادآور شد: اگر از بخش خصوصی حمایت کنیم، قطعا مشکل اصلی کشور در تولید و اشتغال نیز حل خواهد شد.