آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
فرهنگ و هنر
۹

خبر

جشنواره هنرهای تجسمی

13 اثر از 13 هنرمند تصویرگر در بخش رقابتی چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش گذاشته شده است.

عالیجناب

شانزدهمین روز (پنجشنبه) از برپایی جشنواره سی ام تئاتر فجر، با اجرای 13 نمایش صحنه ای در سالن های مختلف شهر تهران همراه است. در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نمایش «عشق و عالیجناب» به کارگردانی حسین پاکدل در ساعت 30/20 به صحنه خواهد رفت.

9 گروه موسیقی در شیراز

9 گروه موسیقی شامل هشت گروه ایرانی و یک نوازنده از آلمان (اشتفان میکوس) در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در شهر شیراز روی صحنه می روند.

خوشنویسی

در راستای گرامیداشت سی وسومین سالگرد انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از هنر خوشنویسی ایرانی در شهر پالرمو، مرکز جزیره سیسیل ایتالیا با حضور مقامات فرهنگی، ایتالیایی و ایرانی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه 40 اثر برگزیده از استاد محمد سلحشور با مضامین قرآنی و اشعار شاعران مشهور ایرانی به نمایش گذاشته شده است.

بیمه اصحاب سینما

به همت رئیس سازمان سینمایی 34 نفر از اعضای صنوف سینمایی به جمع بیمه شدگان تامین اجتماعی اضافه شدند. این34 نفر از اعضای صنوف براساس پیگیری رئیس سازمان سینمایی در لیست بیمه شدگان قرار گرفتند.

موسیقی مقامی

جشنواره موسیقی مقامی صبح دیروز، چهارشنبه با حضور هنرمندانی از اقصی نقاط خراسان شمالی و با هنرنمایی گروه موسیقی «جولان» شیروان آغاز به کار کرد.