آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
ایران زمین
۱۱

تجهیز محدوده زوج و فرد اصفهان به دوربین ضبط خودکار تخلف

گروه«ایران زمین» محدوده زوج و فرد شهر اصفهان در سال 91 به دوربین های ضبط تخلف خودکار مجهز می شود.

سرهنگ حسین غلامی رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در جلسه مشترک با استانداری اصفهان در این مورد تاکیدکرد: با موافقت استاندار اصفهان مصوب شد که محدوده زوج و فرد را دوربین کنترل خودکار گذاشته تا از این طریق عکسبرداری از خودروهای متخلف صورت گیرد.

وی بیان داشت: مقدمات نصب این دوربین ها توسط شهرداری و مدیریت ترافیک صورت می گیرد و در حال حاضر نیز در پی عقد قرارداد با پیمانکار اجرایی کار هستیم.

غلامی با اشاره به محدوده بندی برخی خیابان های اصلی شهر اصفهان به زوج و فرد وعدم رعایت این مسئله توسط برخی خودروها اظهار داشت: برخی از خیابان های شهر اصفهان منتهی به کوچه ها و خیابان های فرعی شده و در صورت کنترل باز هم برخی تخلف ها صورت می گیرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: برای همه مکان های مشخص نمی توان نیرو مستقر کرد، اما در حد امکان در محدوده زوج و فرد خیابان ها نیرو استقرار یافته است.

وی درباره اینکه برخی از رانندگان قانون گریز از کوچه های فرعی عبور و محدوده طرح را رعایت نمی کنند، تصریح کرد: نیروهای مستقر در محدوده متخلفین را جریمه می کنند و به این طریق نیست که رانندگان بتوانند از فرعی ها عبور کنند.