آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
شوک امروز
۲۳

اعضای یک باند تبهکار به جنگ خیابانی پرداختند

گروه شوک: پیامی که یک دختر انگلیسی در فیس بوک علیه یکی از اعضای باند تبهکاران نیوکاسل نگاشته بود، یک جنگ مسلحانه را بین آنان در خیابان های شهر به راه انداخت.

این دختر نوجوان به نام لوسی اوون که نامزد یکی از سردسته های باند است، در فیس بوک مطلبی علیه یک عضو باند به نام «دین الیوت» نوشت و ضمن متلک های آنلاینی به او برچسب زد که ماری جوانا مصرف می کند. «دین الیوت» که از متلک ها و برچسب های لوسی اوون خشمگین شده بود پیغام فرستاد: «من باید لوسی را بخوابانم و صورتش را با اسید ذوب کنم»

لوسی هم با این پیغام دسته ای از اعضای باند را علیه «دین الیوت» و دوستانش تحریک کرد تا جدالی خونین را به پا کنند.ساعت 10 شب بود که دو گروه از اعضای باند در خیابان صف آرایی کردند و با چاقو و تبر و شمشیر و چکش به جان هم افتادند. در جریان این نزاع خونین که خیابان برای ساعتی بند آمد، چند تن مجروح شدند تا اینکه پلیس به این جنگ خیابانی پایان داد. محاکمه شرکت کنندگان در نزاع در دادگاه نیوکاسل انجام شد و قاضی دادگاه، متهمان را به 20 تا 32 ماه زندان محکوم کرده ولی هنوز مجازاتی برای لوسی اوون که فتنه او باعث نزاع خیابانی شده تعیین نشده و قرار است در آینده نزدیک محاکمه شود.