آرشیو پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، شماره ۵۰۰۷
شوک امروز
۲۳

زن خاله​زنک نمی​خواهم!

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم خاله​زنک است، در زندگی مشترک همه اقوام دخالت می کند و به فکر آنها است ولی حاضر نیست کمی به فکر زندگی خودمان باشد.

مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در حضور قاضی این پرونده با اشاره به اینکه حدود 8 سال از زندگی مشترکمان می گذرد و بچه ای نداریم، اظهار داشت: می خواهم از همسرم که خانه داری بلد نیست و به امور منزل نمی رسد، جدا شوم.

وی ادامه داد: همسرم به هر چیزی غیر از مسائل زندگی مشترکمان فکر می کند؛ در واقع او علاقه ای به زندگی در کنارم ندارد و من این موضوع را به خوبی درک کرده ام. مرد بار دیگر در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه وقتی با همسرم در خصوص مشکلات و رفتارهایش صحبت می کنم، او بی اعتناست و حرف هایم را گوش نمی دهد، عنوان کرد: همسرم به جای اینکه من و زندگی اش را درک کند، دائم به فکر زندگی مشترک دیگران است. وی افزود: همسرم برای استحکام زندگی اقوام و دوستانش تلاش کرده و گاهی واسطه نیز می شود ولی به زندگی خود عشق نورزیده و نمی خواهد که وقت بگذارد. مرد بیان کرد: فکر می کردم وقتی همسرم دادخواست طلاق را مشاهده کند، تغییر کرده و کمی به فکر زندگی مشترکمان بیفتد ولی نتیجه ای نداشت و تصمیم گرفتم که از او جدا شوم؛ دیگر نمی توانم همسرم را درک کنم بنابراین طلاق راه حل خوبی است.

قاضی این شعبه بعد از صحبت های مرد به دلیل عدم حضور زن، حکمی صادر نکرده و رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد.