آرشیو دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۳۳۶۴
صفحه اول
۱

قدردانی ضرغامی از مردم و راویان حماسه 12 اسفند در رسانه ملی

سیدعزت الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما روز گذشته با صدور پیامی از مردم حماسه ساز ایران اسلامی و راویان حماسه 12 اسفند در رسانه ملی تقدیر کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در این پیام آورده است: طلوع یوم الله 12 اسفند، روز خلق حماسه دشمن شکن ملت مومن و قهرمان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به یکایک شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. بی شک این روز در ادامه ایام الله 22 بهمن 57، سوم خرداد 61، 23 تیر 78 و نهم دی 88 به عنوان روزی الهی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و یاد و خاطره پرشکوه آن در آینه تاریخ این ملت هماره الهام بخش و وحدت آفرین خواهد بود.

ضرغامی خاطرنشان کرده است: 12 اسفند تعبیر صادق پیش بینی شگرف رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را به نمایش گذاشت که با دلی آرام و ضمیری روشن و مطمئن به فضل الهی صلادر داد که این روز، یوم اللهی دیگر و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی و دنباله های داخلی آنان خواهد بود.

رئیس سازمان صدا و سیما افزوده است: 12 اسفند روز اتحاد و انسجام ملی و روز ابراز ارادت و علاقه یک ملت در پهنه وسیع ایران عزیز به رهبر و نظام خود بود.

روزی که ملت سرافراز ایران با به تصویر کشیدن وحدتی مثال زدنی و لبیک به ندای رهبر عزیز خود و در راه دفاع از نظام و میهن و پاسداشت شهدا و امام شهدا در اقصی نقاط کشور به صحنه آمدند و کشور و انقلاب خویش را در مقابل توطئه های بی شمار قدرت های استکباری شامل تحریم و تهدیدهای بی سابقه بیمه ساختند.

در ادامه پیام ضرغامی آمده است: بی شک راویان روایت 12 اسفند در رسانه ملی که از ماه ها قبل برای مواجهه هوشمندانه با این رخداد مهم به تمهید مقدمات پرداخت و برنامه ریزی دقیق به عمل آوردند، سهمی انکارناپذیر در بسترسازی، اطلاع رسانی و بسیج ملی برای خلق این حماسه ماندگار داشته اند. رئیس رسانه ملی افزوده است: به همین مناسبت و از صمیم قلب و از سویدای دل مراتب تقدیر و تشکر خود را به همه همکاران ارجمند در حوزه های سیاسی، سیما، صدا، استان ها، برون مرزی، فنی، پشتیبانی، روزنامه جام جم و بویژه رئیس، دبیر و اعضای ستاد انتخابات سازمان ابراز می کنم.

امید است این تلاش ها و مساعی، مقبول نظر حضرت حق، امام زمان(عج) و مقام عظمای ولایت قرار گیرد.