آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۵۰۶۵
داخلی
۳

توصیه های اخلاقی شیپورچی

به علت عدم توانایی متخصصان و دانشمندان جهان در ساختن کنتور جهت ثبت دروغ و نیز تغییر رنگ سریع و فوق العاده برخی سیاسیون در سطح جهان که حتی موجب شگفتی آفتاب پرست های آمازون نیز شده، شیپورچی تصمیم گرفت شخصا وارد میدان شده و علیه این همه هجمه های تخریبی از خودش راهبرد در وکنه!

1- به هیچ وجه نباید به معادلان انقلاب! و قبایل سیاسی آنها یعنی جمعیت سوداگران از گل نازکتر بگویید.

2- جریان انحرافی برای این ساخته شده که شما از ما انتقاد نکنید! سعی کنید انتقادات خود را به هر نحو و روشی به جریان انحرافی مرتبط کنید! بنا بر محاسبات مهندسان عمران، هیچ دیواری کوتاهتر از دیوار جریان انحرافی نیست!

3- حرف ها و افشاگری های ما را باور کنید. همین که ما یک حرفی را بزنیم خودش سند است. کسانی که دنبال سند و مدرک هستند بی شک تحت تاثیر تفکرات انحرافی هستن!

4- تنها جناح و قبیله ما حق فحش دادن و توهین و تهمت را داره. این تهمت ها در راستای نقد درون گفتمانی و سازنده می باشد! در دو سال گذشته بنا بر مصلحت های اخلاقی به این نتیجه رسیدیم که تهمت ها و توهین های کاملا اخلاقیمان! موثر می باشد! در سال 91 به علت عدم باور کردن دروغ های مصلحت آمیزمان از سوی مردم، مجبور به تغییر رفتار هستیم!

5- اگر فردی از قبیله ما در انتقادات دلسوزانه خود از دولتمردان از الفاظ مودبانه و لطیفی! همچون جاسوس، یهودی، منحرف، بهایی، سکولار، کافر حربی، خوارج و... استفاده می کند، تنها و تنها در راستای تقویت روحیه همدلی! و وحدت! و تعامل سازنده! میان دولت و مجلس و احزاب است! و هیچ معنای دیگری ندارد.

6- جبهه ملتهب به شدت نقد پذیر است. اگر با ما نقدی حساب کنید ما هم از خیر نقد کردن شما می گذریم! علت اصلی نقدها و توهین های مودبانه ما به دولت و بخصوص مشایی اینه که متاسفانه به هیچ وجه نقدپذیر نیست!

7- دروغ، تهمت و توهین هایتان را علیه دولت مصرف کنید و به هیچ وجه به نیروهای خودی حمله نکنید!