آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۸۵
حادثه
۱۲

پلیس می گوید این مرد علاوه بر دخترشش ساله اش دو تن دیگر را هم کشته است

سه قتل در پرونده یک پدر

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری مردی خبر داد که دختر شش ساله و دو پسرخاله اش را به قتل رسانده بود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مداحی در این باره گفت: به دنبال وصول پرونده قتل دختر شش ساله از کلانتری 17 تبریز، در تحقیقات مشخص شد «آیلار» توسط پدرش به قتل رسیده است.

وی گفت: حین تحقیقات، متهم با تماس تلفنی با یکی از بستگانش راز دو قتل دیگر را کشف و نحوه قتل را استفاده از سلاح گرم عنوان کرد.

مداحی با بیان اینکه در بررسی مشخص شد دو نفر به اسامی «حسن» و «حسین» پسرخاله های قاتل چندین روز است به منزل مراجعت نکرده اند، گفت: در مراجعه به محل اعلامی، اجساد هر دو مقتول کشف و به پزشک قانونی منتقل و علت مرگ آنان شلیک به وسیله سلاح گرم اعلام شد. رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه با اثبات سه فقره قتل، پرونده قاتل فراری برای پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان منتقل شد و پیگیری های ویژه برای دستگیری متهم فراری آغاز شد، افزود: با اخذ نیابت قضایی کارآگاهان اداره آگاهی استان های البرز، تهران بزرگ، اصفهان و شیراز در دستگیری متهم موفقیتی به دست نیامد تا اینکه اکیپ کارآگاهان با مسافرت به زنجان با همکاری پلیس زنجان، قاتل را دستگیر و در بازرسی از محل اختفا، دو قبضه سلاح و مقدار زیادی مهمات کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: متهم در بازجویی به ارتکاب هر سه قتل اعتراف و علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی اعلام کرد که با تشکیل پرونده قضایی تحویل دادسرا شد.

روابط عمومی مترو شایعه خودکشی را رد کرد