آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۸۵
حادثه
۱۲

حادثه در خط یک مترو پایان تلخ نداشت

اعتماد|مرد مسنی که حوالی ظهر دیروز در ایستگاه امام خمینی متروی تهران به درون ریل مترو افتاد از مرگ حتمی جان سالم به در برد. به گزارش خبرنگار ما ظهر دیروز مردمی که در خط شماره یک مترو از جنوب به شمال در ایستگاه امام خمینی منتظر بودند تا سوار قطار شده و به سمت تجریش حرکت کنند، شاهد صحنه دردناکی بودند.

بنا به گفته شاهدان عینی این حادثه مرد مسن عصا به دستی که منتظر ورود قطار به ایستگاه بود، ناگهان زیر پایش خالی شد و به درون ریل مترو افتاد. در حالی که مرد 60 ساله دست خود را برای گرفتن کمک از مردم به سمت آنها دراز کرده بود ناگهان قطار وارد ایستگاه امام خمینی شد و او را زیر گرفت. به گفته یکی از شاهدان عینی این ماجرا بعد از اصابت بدنه قطار به مرد مسن، او به سمت دیگر سکو پرت شد، در حالی که خون از بدنش جاری شده بود. قطار کهریزک به تجریش در حالی که صد متر فاصله با پایان ایستگاه داشت همانجا متوقف شد و ماموران نیز اجازه پیاده شدن به مسافران را ندادند. بعد از متفرق کردن جمعیت از محل حادثه ماموران قطار گفتند این مرد حتما فوت کرده است و از آنجایی که خط ریل برق فشار قوی دارد ما نمی توانیم وارد ریل شویم. بعد از قطع برق توسط ماموران مترو برانکاردی برای منتقل کردن این مرد مسن آوردند، در حالی که مردم موبایل های خود را برای گرفتن فیلم از این صحنه آماده کرده بودند. با انتقال مرد مسن به بیرون از ایستگاه هم صدای صلوات مردم بلند شد و ماموران مترو هم به مردم گفتند که این مرد مسن فوت کرده است. به گفته مقدم مدیر روابط عمومی بهره برداری مترو این شخص خوشبختانه خطر مرگ را پشت سر گذاشته و از این حادثه جان سالم به در برده است.

مقدم شایعات مربوط به خودکشی این مرد مسن را هم قویا تکذیب کرد و گفت: کهولت سن باعث لغزش پای این مرد و افتادن او درون خط ریلی قطار شد.