آرشیو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۳۸۵
سیاست
۲

واکنش مدیرروابط عمومی مجمع تشخیص به یک گفت وگو

توصیه برادرانه به جوانفکر

در پی انتشار گفت وگوی علی اکبر جوانفکر با ماهنامه نسیم بیداری، مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، نامه یی خطاب به جوانفکر نوشت. در بخشی از نامه رضا سلیمانی، آمده است: جناب آقای جوانفکر، به عنوان یک دوست و همکار قدیمی، به حرمت ایامی که همراه گروه خبری سایر رسانه ها، به عنوان خبرنگار ایرنا و بنده به عنوان روابط عمومی ریاست جمهوری در برنامه های خبری آیت الله هاشمی رفسنجانی، به ویژه در سفرهای خارجی حضور داشتیم و گوش و چشم مان به سخنان ایشان با سیاستمداران خارجی بود تا اخبار این رویدادها را برای افکار عمومی داخل و خارج منعکس کنیم، توصیه می کنم که: برادر همکار، حب و بغض های سیاسی و جناحی دنیوی، نباید شما را از مسیر ادب و متانت نسبت به بزرگان نظام خارج کند. در حد و جایگاه خود سخن بگویید و سعی نکنید با پنجه کشیدن به روی بزرگان انقلاب، برای خود وجهه یی کسب کنید که حتی اگر چنین تصوری هم باشد، بزرگی شما بادکنکی خواهد بود و می دانید که بادکنک با کمترین تلنگری می ترکد.دوستانه به شما توصیه می کنم که شخصیت حقیقی و حقوقی شما آنقدر نیست که به ویژه پس از حکم اخیر رهبری معظم انقلاب و سخنان مهم و راهبردی معظم له درباره جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام و قدردانی از آیت الله هاشمی رفسنجانی، برای این مجمع و رییس آن تعیین تکلیف کنید و از سر کینه توصیه های ارشادی بفرمایید. «اندازه نگه دار که اندازه نکوست».

دوست عزیز:

سعی کن به خاطر پست و مقام دو روزه دنیا، با طناب پوسیده گروهی که جنابعالی را برای ادای چنین مطالبی تحریک می کنند یا برای خوشایندشان این گونه حرمت شکنی می کنی، به چاه بی اخلاقی و حریم شکنی سیاست سقوط نکنی.

آیا بهتر نیست به جای تعیین تکلیف برای مجمع تشخیص مصلحت نظام که از رییس آن گرفته تا تک تک اعضا از استخوان خردکرده ها و باتجربه های نظام و منصوب رهبری هستند، به وظیفه رسانه یی خود و انعکاس واقعیت های محسوس جامعه بپردازی و به دور از فرافکنی از همان اخلاق رسانه یی که گاهی از آن دم می زنی، در روزنامه ایران هم استفاده کنی؟ آقای جوانفکر، حتما شنیده یی که، آنچه جوان در آیینه نمی بیند، پیر در خشت می بیند. به فکر جوانت بیاموز که جوانفکری فقط به نام نیست و فکر باید اندکی جوانمردی هم داشته باشد.»