آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۰۷
ورزش
۱۵
نگاه

فرشته نجاتی نیست، مدیران دست به کار شوند

عزیز محمدی

1- همان طور که طی چند سال گذشته چندین بار تذکر داده شده، مدیران باشگاه ها یا خودشان باید کاملابر امور فنی اشراف داشته باشند یا از کمیته فنی در باشگاه استفاده کنند.

2- قبل از پایان فصل با مشورت با اعضای کمیته فنی، عملکرد سرمربی تیم را بررسی کرده و اگر نتیجه رضایت بخش بود قبل از پایان فصل قرارداد را با وی تمدید کنند در غیر این صورت سرمربی دلخواه خود را انتخاب کرده و بعد از پایان فصل در زمان استراحت سه هفته یی که به بازیکنان داده می شود با او مذاکره کرده و قرارداد منعقد کنند.

3- لیست بازیکنانی که می خواهند با آنها تمدید قرار کنند را مشخص کرده و قراردادها را تمدید کنند و بازیکنانی را که نیاز ندارند اعلام کرده و در لیست مازاد قرار دهند و همچنین بازیکنان جدیدی که نیاز دارند را مشخص و کمیته یی خاص جهت مذاکره و انعقاد قرارداد تعیین کرده و با آنها قرارداد رسمی امضا کنند.

4- بعد از تعطیلات 21 روزه با داشتن سرمربی و کلیه بازیکنان دوره بدنسازی را شروع کرده و به اتمام برسانند و بعد از آن اردو و بازی های تدارکاتی مورد نیاز را ترتیب داده و با آمادگی کامل برای شروع مسابقات آماده شوند تا از همان ابتدای شروع لیگ نتایج مناسب را کسب کنند.

5- خیلی از افرادی که در فصل نقل و انتقالات دنبال کسب درآمد هستند پیرامون مدیران باشگاه ها را گرفته و خود را فرشته نجات معرفی کرده و انواع و اقسام بازیکن داخلی و خارجی را با قیمت های کاذب به باشگاه ها معرفی می کنند یا خود مدیران باشگاه ها در این صحنه رقابت به علت عدم شناخت مناسب قیمت های بالایی را به بازیکنان پیشنهاد می دهند یا بازیکنان متقابلاقیمت های بالایی را درخواست می کنند. با توجه به این موارد لازم است کلیه کسانی که دست اندرکار اداره باشگاه ها در بخش های مختلف هستند نظارت جامع تری بر باشگاه های تحت امر خود داشته و مشکلات فوق را زودتر حل و فصل کنند والابا چشم برهم زدنی زمان گذشته و لیگ جدید با عدم آمادگی تیم ها شروع شده و 5، 6 هفته اول فصل مسابقات به منزله بازی های آماده سازی بوده و تیم ها امتیازات ارزشمندی را از دست خواهند داد.

رییس اتحادیه فوتبال