آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱، شماره ۲۴۴۷
ورزش
۱۵

پیشخوان

گازتا دلو اسپورت

روزنامه گازتا دلو اسپورت با توجه به عدم جذب بازیکن توسط میلان در فصل نقل و انتقالات نوشته است: «هشدار برای میلان» این روزنامه که عکسی از جدا شدگان از باشگاه روسونری چاپ کرده است در ادامه نوشته است:«یک تیم کامل از باشگاه میلان جدا شدند. کی اعضای جدیدی به جای آنها به تیم اضافه خواهند شد؟»

فرانکفورتر

روزنامه فرانکفورتر آلمان عکس و تیتر اول خود را به پژوهش های جدید در مورد فساد مالی بعضی از اعضای فیفا اختصاص داده است و با متهم کردن بلاتر به گرفتن رشوه نوشته است: «باور نکردنی: سپ بلاتر رئیس خوش شانس فیفا است که فساد مالی رقبایش باعث ادامه نشستن او بر صندلی ریاست فیفا شد. اما پیرمرد 76 ساله گمان نمی کرد که پای خودش هم گیر باشد و در بررسی های جدید کمیته اخلاقی فیفا از او هم بازپرسی شود.»

لی پروگرس

روزنامه لی پروگرس خبر اول خود را به انتقال ایبرا به پاری سن ژرمن اختصاص داده و نوشته است: «مالکین قطری باشگاه پاریسی با مهاجم سوئدی به توافق رسیدند.»

روزنامه فرانسوی لی پروگرس با انتقاد از رقم بالای دستمزد ابراهیموویچ نوشته است: «دستمزد های ناراحت کننده و غمناک در فوتبال».

آ.اس

روزنامه آ.اس با روی جلد بردن عکسی از مودریچ، طراح و بازیساز تیم تاتنهام که یکی از مهم ترین اهداف خرید این فصل باشگاه رئال مادرید است، نوشته: «بازیکن کروات امیدوار است تا عملیات نقل و انتقالش تا قبل از روز شنبه به پایان برسد». این روزنامه در ادامه نوشته است: «مودریچ، ما و تیم رئال مادرید را دوست دارد.» آ.اس در ادامه از قول او نوشته: «من امیدوارم که همه چی تمام شود و رئالی شوم.»