آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۸۳
اخبار کشور
۳

سردار وحیدی پیشنهاد داد: ایجاد پیمان های دفاعی میان کشورهای اسلامی با هدف دفاع از فلسطین

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایجاد پیمان های دفاعی میان کشورهای اسلامی با هدف دفاع از جهان اسلام و مردم فلسطین و قدس شریف از جمله راه های دفاع از آرمان فلسطین است.

سرتیپ پاسدار احمد وحیدی، در جلسه کمیته دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع، از روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشان یاد کرد و افزود: روز قدس منبع الهام بخش بیداری اسلامی است.

وی با بیان این که، تحقق آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف با سازش با رژیم صهیونیستی و همکاری با آمریکا تحقق پیدا نمی کند گفت: سردمداران آمریکا و غرب نه تنها ارزش برای حقوق ملت مظلوم فلسطین قائل نیستند، بلکه از هر فرصتی برای درهم شکستن جبهه مقاومت ضد صهیونیستی استفاده می کنند.

وزیر دفاع، ایجاد پیمان های دفاعی میان کشورهای اسلامی با هدف دفاع از جهان اسلام و مردم فلسطین و قدس شریف را نیز از دیگر راه های دفاع از آرمان فلسطین برشمرد و گفت: اگر یک اتحاد قوی و استراتژیک دفاعی میان کشورهای اسلامی در دفاع از آرمان فلسطین شکل بگیرد، رژیم صهیونیستی چاره ای جز تن دادن به خواست و اراده ملت فلسطین نخواهد داشت.

وحیدی در پایان، بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تاکید کرد و گفت: ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی نیز با حضور میلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان های خمینی کبیر و حمایت مجدد از ملت فلسطین بهار دیگری از بیداری، هوشیاری و مقاومت را رقم خواهند زد.