آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۷۷
سینمای ایران
۱۱

فروش «کلاه قرمزی و بچه ننه» از مرز 800 میلیون در تهران گذشت

مدیرعامل دفتر «فیلمیران» جدید ترین آمار فروش و وضعیت نمایش فیلم های «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «بی خداحافظی» و «ضدگلوله» را اعلام کرد. علی سرتیپی در گفت وگویی با ایسنا، درباره آمار فروش فیلم ها گفت: دوم شهریورماه «کلاه قرمزی و بچه ننه» تنها در تهران توانست 140 میلیون تومان فروش داشته باشد که در نوع خود یک رکورد است. با این حساب مجموع فروش این فیلم سینمایی در 9 روز در تهران به 650 میلیون تومان رسیده، البته این آمار فروش مربوط به یک هفته یی است که فیلم ها پردیس های شهرداری و سینماهای حوزه هنری را در اختیار نداشتند.

وی درباره آمار فروش «بی خداحافظی» و «ضدگلوله» هم اظهار کرد: آخرین آمار «ضد گلوله» بیش از 12 میلیون و 500 هزار تومان و «بی خداحافظی» بیش از 15 میلیون تومان در تهران فروش کرد، با این حساب جمع فروش «بی خداحافظی» در تهران به بیش از 80 میلیون تومان و «ضدگلوله» به بیش از 60 میلیون تومان رسیده است. سرتیپی درباره اضافه شدن سینماهای حوزه هنری و شهرداری تهران به جمع سینماهای اکران کننده فیلم ها هم اظهار کرد: تمام سینماهای حوزه هنری و شهرداری تهران چند روزی است به صورت کامل در اختیار سه فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «بی خداحافظی» و «ضدگلوله» قرار گرفته اند و علاقه مندان می توانند از تمام سینماها برای این فیلم ها استفاده کنند.

مدیرعامل فیلمیران درباره اکران این فیلم ها در سینماهای حوزه هنری در شهرستان ها هم گفت: سینماهای حوزه هنری در شهرستان ها یکی، دو روزی است که اکران این سه فیلم را آغاز خواهند کرد.