آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۷
فرهنگ و هنر
۵

در این مراسم وزیر ارشاد، غلامعلی حدادعادل و علی موسوی گرمارودی سخن خواهند گفت

فردا، برپایی همایش بزرگداشت علامه شهیدی

همایش علامه شهیدی فردا با سخنرانی وزیر ارشاد و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مجموعه دانشگاه آزاد واحد بروجرد برگزار می شود و علی موسوی گرمارودی سروده ای درباره استاد شهیدی قرائت خواهد کرد.

جعفر حیدری دبیر این همایش به فارس گفت: در این همایش که همراه با اهدای جایزه ادبی و معرفی کتاب سال دکتر شهیدی است، از وب سایت دکتر شهیدی نیز رونمایی می شود و تمامی آثار مربوط به استاد شهیدی اعم از نوشتار و صوت و تصویر روی این سایت قرار می گیرد.

وی افزود: این وب سایت هم اکنون به آدرس http://www.alameshahidi.com قابل مراجعه برای علاقه مندان است.

به گفته حیدری، مراسم افتتاحیه با حضور و سخنرانی سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، حجت الاسلام احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس انتشارات سمت برگزار می شود، دکتر بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد به عنوان میزبان خیرمقدم گفته و سیدعلی موسوی گرمارودی سروده ای درباره استاد شهیدی قرائت خواهد کرد. او افزود: افتتاحیه در سالن همایش علامه شهیدی در مجموعه دانشگاه آزاد واحد بروجرد از ساعت 8 صبح یکشنبه دوازدهم شهریور برگزار می شود. همچنین در این همایش قرار است، کتاب برتر در سه محور امام علی(ع)، نهج البلاغه و غدیر، به عنوان کتاب سال معرفی شود.