آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۷
فرهنگ و هنر
۵

میزبانی مجموعه تئاترشهر از 5 اثر نمایشی

تالارهای مجموعه تئاترشهر در آخرین ماه فصل تابستان به استقبال نمایش های «ساقی»، «سیمرغ»، «نظمیه زنان»، «قتل آقای کاف» و «مخمصه» رفته اند.

به گزارش ایرنا، نمایش «ساقی» به کارگردانی امیر دژاکام در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، ساعت 21 و به مدت 90 دقیقه اجرا می شود.

کیومرث مرادی نیز اجرای نمایش «سیمرغ» به نویسندگی محمد چرمشیر را از چهارشنبه هفته گذشته در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر آغاز کرد.

نمایش «سیمرغ» هر روز ساعت 20 در تالار چهارسو و به مدت 70 دقیقه اجرا می شود.

سالن قشقایی نیز ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان نمایش «نظمیه زنان» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی است. این نمایش درباره یک واقعه تاریخی در دوره رضاخان است که از نگاه فکاهی به آن پرداخته شده و مدت اجرای آن 90 دقیقه است.

سیدجواد روشن نیز نمایش 75 دقیقه ای «قتل آقای کاف» نوشته جمشید خانیان را ساعت 19 در سالن سایه به صحنه می برد.

همچنین نمایش «مخمصه» به نویسندگی خیرالله تقیانی پور و کارگردانی محسن طراوت و خیرالله تقیانی پور به مدت 60 دقیقه در کارگاه نمایش به صحنه می رود. «مخمصه» تجربه ای نو و کاملامتفاوت در عرصه نمایش های مذهبی مرتبط با معضلات اجتماعی است.

این نمایش تا 17 شهریور ساعات 18 و 19 و 45 دقیقه در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر و با قیمت 6000 تومان و به مدت 60 دقیقه میزبان علاقه مندان تئاتر است.

افزون بر این پنج اثر صحنه ای، نمایش «حمید اسکندری» به نویسندگی بهروز خرم و کارگردانی پیام لاریان به مدت 50 دقیقه در کافه تریای سالن اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

قیمت بلیت این نمایش که ساعت 18 به صحنه می رود، 5000 تومان است.