آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۰۶
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

تکلیف کشتی مشخص نیست امالله

بنا: نه از رئیس شدن کسی حمایت کرده و نه خط و نشانی می کشم

محمد بنا گفت، برای انتخابات فدراسیون کشتی قصد خط و نشان کشیدن ندارد چون مسائل مدیریتی به او مربوط نمی شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازگشت به کشور درباره مسائل مطرح شده اخیر و همچنین انتخابات فدراسیون کشتی اظهار کرد: برای انتخابات فدراسیون کشتی نه از کسی حمایت کرده و نه قصد دارم خط و نشانی بکشم. متاسفانه در حال حاضر شرایطی ایجاد شده که وزارت ورزش و جوانان یک نظر دارد و کمیته ملی المپیک نظر دیگری. در این بین تکلیف کشتی مشخص نیست اما از هیچ کس حمایت نکرده ام و اصلاکار مدیریتی به من مربوط نمی شود. انتخاب رئیس فدراسیون به تشخیص وزارت ورزش و جوانان و رای هیات ها که رئیس را انتخاب می کنند، بستگی دارد و به خودم حق دخالت نمی دهم.

بنا همچنین تاکید کرد: شرایط کشتی فرنگی با گذشته تفاوت پیدا کرده است و کار کردن شرایطی دارد، حالاکه با سه مدال طلاقهرمان المپیک شده ایم، وضعیت کاملافرق کرده و برای پیشرفت به شرایط خاصی نیاز است. من مملکتم را دوست دارم و برای آن کار می کنم. دنبال ثبات هستم تا بشود برنامه 4 ساله داد. پس رئیس فدراسیون هم باید هر چه زودتر انتخاب شود و ثبات کاری داشته باشد تا بشود برنامه 4 ساله را به اجرا درآورد، نه این که برنامه ریزی شود اما 3 ماه یا یک سال بعد از آن رئیس عوض شود.

وی در پایان گفت: الان قهرمان المپیک هستیم و توقع جامعه بالارفته است. برای المپیک ریودوژانیروی 2016 باید برنامه داشت و برای بازی های آسیایی 2014 یک برنامه دیگر. مسابقات جهانی که هر ساله است، تفکرات دیگری را نیاز دارد. در واقع باید برای 4 سال برنامه های دقیق و متفاوتی را به اجرا درآورد که به ثبات کار و حمایت احتیاج است. در حال حاضر نیز ترجیح می دهم، اظهارنظر دیگری نکنم تا تکلیف کشتی مشخص شود.