آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۹
حوادث
۱۹

مرد شیاد، بازیگر سینما را نقره داغ کرد

مردی که بدون اجازه شریک خود، رستورانشان را در شمال غرب تهران به یک بازیگر سینما اجاره داده و میلیون ها تومان از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، روز گذشته وکیل یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران علیه مردی به اتهام کلاهبرداری میلیونی شکایت کرد.

این وکیل گفت: موکلم در صدد راه اندازی یک رستوران در شمال غرب تهران بود تا این که پس از بررسی شرایط چند رستوران، یکی از آنها را مناسب دانست و تصمیم گرفت آنجا را اجاره کند.

رستورانی که 55 میلیون تومان آب خورد

وی اضافه کرد: پس از چند مرتبه ملاقات با مردی که خود را صاحب رستوران معرفی می کرد، سرانجام به توافق رسیدند و موکلم مرد بازیگر سه فقره چک معادل 55 میلیون تومان را همراه یک فقره چک ضمانت تحویل صاحب رستوران داد و قرار شد چند روز دیگر آنجا را راه اندازی کند.

مرد وکیل گفت: موکلم چند مرتبه برای تحویل کلید رستوران و دریافت قرار داد اجاره با صاحب رستوران تماس گرفت، اما او پاسخی نمی داد و تلفن خودرا خاموش کرده بود. وی با حضور در رستوران، سراغ صاحب آنجا را گرفت، اما کارکنان اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند چند روزی است وی را ندیده و نمی دانند کجا رفته است.

اجاره دهنده رستوران کلاهبردار بود

وی اضافه کرد، همان موقع مردی به موکلم مرد بازیگر مراجعه کرد و با معرفی خود به عنوان صاحب رستوران، علت حضورش در رستوران وی را پرسیده بود.موکلم که از شنیدن این موضوع تعجب کرده بود، در گفت و گو با این مرد پی می برد، مردی که با وی معامله کرده، شریک صاحب رستوران بوده و بی آن که موضوع را با وی در میان بگذارد، رستوران را اجاره داده و پس از کلاهبرداری متواری شده است.

بنابراین گزارش، با اطلاعات به دست آمده از مرد وکیل و تحقیق از مرد بازیگر در مرکز پلیس، چهره نگاری رایانه ای از مرد شیاد انجام شد و ماموران جستجوی گسترده ای را برای دستگیری کلاهبردار فراری آغاز کردند.