آرشیو دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۲۰
اقتصادی
۴

بدون تیتر

پرداخت کمک خرج تهرانی ها در هفته دوم اسفند| نعمت الله ترکی، معاون برنامه ریزی استانداری تهران اعلام کرد: تلاش می کنیم بعد از مشخص شدن دهک ها، یارانه عیدی تهرانی ها تا هفته دوم اسفند ماه واریز شود. وی درباره پرونده های محتکران تهرانی گفت: بازرس های ما به شکل محسوس و نامحسوس بر وضعیت بازار تسلط دارند و با مشاهده انبارهای احتکار شده، بعد از حکم تعزیراتی کالاها با حضور بازرس ها حراج می شوند. وی گفت: سرانه دریافتی هر فرد متناسب با دهک وی پرداخت می شود. برخی از دهک ها از جمله خانواده سازمان بهزیستی و کمیته امداد رقم کامل؟ هزار تومان را دریافت خواهند کرد.

هشدار برای صنعت کفش| محمد نایب پور رییس اتحادیه کفاشان اصفهان گفت: در سال های گذشته معمولادر برج؟ خرده فروشی ها برای خرید کفش هجوم می آوردند اما در حال حاضر با نزدیک شدن به برج؟ خرید ها به ندرت انجام می شود. وی با بیان اینکه هم اکنون مواد اولیه ساخت کفش به سختی تامین می شود اظهار داشت: به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه کفش «ساعتی» بالامی رود، کارگاه های کفاشی در اصفهان و تبریز با مشکل روبه رو هستند و در صورت عدم تامین مواد اولیه، کارگاه های کفاشی تا خرداد سال آینده تعطیل می شوند. اوگفت: در صورت کمبود مواد اولیه باید برای سال آینده مجددا منتظر کفش های وارداتی از چین باشیم چرا که کارگاه های ما تا خرداد ماه سال آینده می توانند فعالیت کنند و بعد از آن تعطیل خواهند شد.

آغاز پیش فروش بلیت قطار| از امروز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری رجا حدفاصل دوم تا 23 اسفندماه سال جاری آغاز می شود. از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 بهمن ماه از طریق کلیه دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز و برای تهیه بلیت با مراجعه به یکی از مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور می توان نسبت به تهیه بلیت اقدام کرد. شماره پیامک 3000139 و 3000300 نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است. گفتنی است با عنایت به اینکه قیمت بلیت قطارهای مسافری شرکت رجا در دور قبلی افزایش قیمت ها لحاظ نشده بود لذا در راستای جبران بخشی از هزینه های این شرکت، قیمت بلیت در دور جدید پیش فروش فقط برای شرکت رجا در برخی مسیرها با میانگین 31 درصد افزایش به فروش خواهد رسید.