آرشیو دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۶۳۸
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

محمدرضا رودکی، کاپیتان تیم ملی جودوی بزرگسالان یک بار دیگر در طول هشت ماه گذشته پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

طولانی ترین مسابقه فوتبال جهان در مدت 60 ساعت برگزار شد و در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید. یک تیم فوتبال انگلیسی رکورد طولانی ترین مسابقه فوتبال جهان را در اکتبر 2010 میلادی به دست آوردند. پیش از این رکورد طولانی ترین مسابقه فوتبال جهان با 42 ساعت در قطر به ثبت رسیده بود.

برای برطرف شدن هر گونه شبهه مبنی بر حمایت سرمربی تیم ملی بزرگسالان از نفر فیکس وزن منهای 55 کیلوگرم، رقابت های انتخابی این وزن تکرار می شود.

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در بخش کاتا برگزار شد که در پایان «فرید حقیقی» و تیم آذربایجان غربی به عنوان نمایندگان کاتای ایران برای بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی انتخاب شدند.

عبدالله چمن گلی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اعلام کرد پیشنهاد می کنم جزینی به کادر فنی کشتی فرنگی برگردد و اسفندیاری فر هم به او کمک کند، چون در شرایط فعلی نباید حاشیه یی در تیم ملی به وجود بیاید، اما با روند فعلی در رقابت های جهانی مجارستان تیم کشتی فرنگی ایران بدترین نتیجه سال های اخیر را می گیرد.

ابراهیم رحیمیان، ملی پوش پیاده روی ایران به مقام چهارم مسابقات پیاده روی 20 کیلومتر قهرمانی آسیا در ژاپن دست یافت و با ثبت رکوردی خوب برای دومین بار ورودی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2013 را کسب کرد.

رقابت های شمشیربازی ایران در قهرمانی آسیا – تایلند/ تیم شمشیربازی اپه ایران فینالیست آسیا شد.

بهداد سلیمی برای دریافت جایزه بهترین وزنه بردار دنیا به ازبکستان دعوت شد.

در ادامه مسابقات تورنمنت روسیه، تیم ملی فوتبال بانوان ایران مقابل کره شمالی به پیروزی رسید.

تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال ایران با شکست تاجیکستان و رسیدن به مقام نایب قهرمانی به کار خود در رقابت های دختران آسیا پایان داد.

لیونل مسی مبلغ 600 هزار یورو برای تجهیز بیمارستان کودکان در شهر روساریو در 300 کیلومتری شمال بوینوس آیرس اهدا کرد.