آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۷
ویژه نوروز
۱۲

زعفران برای هفت سین شبکه چهار

ویژه برنامه سال تحویل شبکه چهار با نام «زعفران» با اجرای رشید کاکاوند، بهروز رضوی، ایرج میلانی، مهسا ملک مرزبان، کیکاووس یاکیده، منصور خیرخواه و فائزه نعمتی از ساعت 9 صبح تا 16 پخش می شود.

زعفران را نیما دهقان تهیه می کند. در این برنامه خوانندگانی همچون علیرضا قربانی، علیرضا عصار و طیبی قطعات بهاری را اجرا می کنند. آوازهای محلی و مقامی از دیگر بخش های ویژه برنامه سال تحویل است.

ایرج میلانی به عنوان مجری در گفت وگو با شخصیت هایی که به نقاط مختلف ایران سفر کرده اند به معرفی جاذبه های گردشگری استان های مختلف برای سفرهای نوروزی می پردازد.

زعفران در فضای کاملاسنتی که مبتنی بر فرهنگ ایرانی است، اجرا می شود و معرفی آداب، رسوم و فرهنگ ایرانی محور اصلی برنامه زعفران است.

اجرای نمایش های سنتی در قالب خیمه شب بازی و روحوضی از دیگر بخش های برنامه است.

معرفی برنامه های شاخص شبکه در نوروز 92، حضور برخی بازیگران که در تله فیلم های نوروزی شبکه چهار بازی کرده اند، گفت وگو با چهره های علمی و فرهنگی کشور همچون موسوی گرمارودی، فرهنگ فلاح، دالکی و سامان گلریز و پخش قسمت هایی از گفت وگوهای شاخص برنامه «گفت وگوی تنهایی» در سال 91 از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

در ویژه برنامه سال تحویل هنرمندانی همچون امین تارخ، خانواده شهدای هسته ای و مسئولان سفرای افغانستان و تاجیکستان حضور دارند. همچنین ارتباط مستقیم با مرکز اورژانس، هلال احمر و هواشناسی برقرار می شود.

زعفران، مجری محور نیست، به این معنی که مجریان شاخص و چهره در برنامه حضور نخواهند داشت و برنامه بیشتر دارای جاذبه های بصری و نمایشی است.