آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۷
ویژه نوروز
۱۲

کبیسه در شبکه آموزش

«کبیسه» عنوان ویژه برنامه سال تحویل شبکه آموزش است که به تهیه کنندگی مجید یوسفی از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 16 از این شبکه پخش می شود. این برنامه نگاهی متفاوت به نوروز دارد.

مجید یوسفی، تهیه کننده برنامه کبیسه به جام جم گفت: در برنامه کبیسه همچون دیگر برنامه های ویژه سال تحویل، فقط از هنرمندان و ورزشکاران دعوت نمی شود، بلکه در قالب متفاوت، خوب دیدن را به مخاطبان نشان می دهیم و این که چگونه به کسانی که در اطراف ما زندگی می کنند، نگاه کنیم.

این تهیه کننده اشاره کرد: دوربین ما در نقطه صفر مرزی دریای عمان تصویرگر مرزداران دریایی است. قصد داریم زحمات آنها را به نحو مطلوب نشان بدهیم. همچنین علیرضا جاویدنیا به عنوان مجری با حجت الاسلام قرائتی به مدت 20 دقیقه درباره طنز صحبت می کند.

یوسفی ادامه داد: با توجه به سابقه فعالیت جاویدنیا در رادیو و تلویزیون او را برای این بخش انتخاب کردیم که مقابل حجت الاسلام قرائتی بنشیند و درباره طنز دینی صحبت کند.

وی با اشاره به حضور مجتبی جباری و علی کریمی بازیکنان شماره 8 تیم های استقلال و پیروزی گفت: این دو بازیکن محجوب هستند. به همین دلیل از آنها دعوت کرده ایم که در برنامه حضور داشته باشند. همچنین مستندی از مادر شهیدی پخش می کنیم که 32 سال است در انتظار بازگشت فرزند شهیدش است.

این تهیه کننده افزود: محمدرضا شریفی نیا، مهدی کرمی (خواننده) و نورالدین عافی (جانباز) و دکتر محمود گلابچی (چهره ماندگار) از مهمانان ویژه این برنامه هستند.

یوسفی گفت: می خواهیم در برنامه ویژه سال تحویل «خوشبختی» را به معنای واقعی به مردم نشان بدهیم تا ارزش داشته هایشان را پاس بدارند و به دنبال چشم و همچشمی نباشند.