آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۷
ویژه نوروز
۱۲

باغ ایرانی شبکه تهران در شهرک غزالی

ویژه برنامه سال تحویل شبکه تهران با نام «باغ ایرانی» به تهیه کنندگی فواد صفاریان پور و مصطفی شریفی و کارگردانی سیاوش صفاریان پور از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 18 پخش می شود. دکور برنامه در شهرک سینمایی غزالی ساخته شده است.

فواد صفاریان پور، تهیه کننده برنامه باغ ایرانی درباره این برنامه به جام جم گفت: مجری اصلی برنامه احسان کرمی است و در بخش های مختلف، گیتی خامنه و بهروز رضوی به عنوان مجری حضور دارند. وی ادامه داد: از ساعت 9 تا 12 با مهمانان برنامه گفت وگو می کنیم و در ادامه، برگزیدگان مسابقه باغ ایرانی معرفی می شوند. این مسابقه برای انتخاب صدای محبوب، بهترین موسیقی تیتراژ، صدای محبوب، بهترین موسیقی تیتراژ و شخصیت محبوب برگزار می شود.

این تهیه کننده افزود: در ویژه برنامه سال تحویل، برگزیدگان مردمی را اعلام می کنیم برنامه شامل بخش های مختلف است. رامبد جوان یکی از بخش ها را با حضور مهمانان اجرا می کند. این بخش بیشتر خاطره بازی است. به نوعی سعی می کنیم صندوقچه خاطرات مردم را در برنامه باز کرده و آنها را مرور کنیم. گیتی خامنه، نگار استخر و مرضیه برومند دیگر مجریان و مهمانان برنامه باغ ایرانی هستند.صفاریان پور درباره خوانندگان ویژه برنامه سال تحویل گفت: سالار عقیلی، قطعات بهاری را اجرا می کند. همچنین در بخش هوای تازه چهره های جدید موسیقی پاپ را معرفی می کنیم. آنها ترانه هایی را با محوریت بهار اجرا می کنند. موسیقی های برنامه از برج میلاد، تالار وحدت و شهرک سینمایی پخش می شود.وی افزود: دعوت از صداهای ماندگار همچون منوچهر اسماعیلی، خسرو خسروشاهی و ناصر تهماسب از دیگر بخش های برنامه است. در ویژه برنامه سال تحویل برای هر بخش قصه ای داریم و هر هنرمند قصه خاص خود را دارد.