آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۵۹
ورزش
۱۸

سپاهان امروز برای صدرنشینی بازی می کند

هفته سی و یکم لیگ برتر عصر امروز با یک بازی حساس پیگیری می شود؛ دیداری که نتیجه آن می تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

با سوت محسن قهرمانی، دو تیم سپاهان و نفت تهران از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می روند. نتیجه این بازی برای استقلال و همه هواداران آبی پوش این تیم که با حساسیت دنبال فتح جام قهرمانی هستند، اهمیت دارد. نتیجه دلخواه آنها توقف سپاهان است. از سوی دیگر نفتی ها که امروز حمایت استقلالی ها را پشت سر خود دارند در هفته سی ام و در آخرین بازی سال 91 همین استقلال را با تساوی یک بر یک در آزادی متوقف کردند تا سپاهان به لطف پیروزی 3 بر یک مقابل تراکتورسازی به یک امتیازی تیم قلعه نویی برسد و حالاهمین تیم نفت باید با سپاهان بازی کند. آیا آنها می توانند دیگر مدعی قهرمانی را هم متوقف کنند؟

همه چیز بستگی به شرایط امروز سپاهان دارد. آنها دهم فروردین در ورزشگاه آزادی و در یک ماراتن 120 دقیقه ای استقلال را در ضربات پنالتی شکست دادند و به فینال جام حذفی صعود کردند، اما سه روز بعد در لیگ قهرمانان آسیا و در حالی که در خانه به مصاف الاهلی عربستان رفته بودند با نتیجه سنگین 4 بر 2 مغلوب این حریف شدند.

بعد از این تلخ و شیرین حالاباید دید کدام سپاهان مقابل نفت به میدان خواهد رفت؛ تیمی که استقلال را شکست داد یا تیمی که به الاهلی باخت.سپاهان در صورت پیروزی در بازی امروز با 62 امتیاز و یک بازی بیشتر به صدر جدول می رود. البته تساوی در بازی امروز هم سپاهان را به لطف گل زده بیشتر با 60 امتیاز صدرنشین خواهد کرد، اما در این صورت این فرصت نصیب استقلال می شود تا با پیروزی بر تیم بحران زده گهر در آخرین بازی هفته سی و یکم در فاصله سه هفته تا پایان لیگ با سه امتیاز از سپاهان پیشی بگیرد.