آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ایران شوک
۲۴
پیگیری شوک

کیفر خواست برای دزد لیسانسیه تفنگ های بادی

گروه شوک: مرد لیسانسیه که شبانه به مغازه اسلحه فروشی ای در مرکز تهران دستبرد زده بود، با کیفر خواست روبه روشد. این دزد شبانه که می گوید و سوسه کار دستش داده است، بزودی از سوی قاضی دادگاه جزایی عمومی تهران محاکمه خواهد شد.روز 92 بهمن ماه سال 19 مرد جوانی در حالی که چهره آشفته و پریشانی داشت به شعبه سوم بازپرسی دادسرای منیریه مراجعه کرد و گفت: در میدان امام خمینی(ره) مغازه اسلحه فروشی دارم، صبح وقتی به مغازه ام مراجعه ودر آن را باز کردم ناگهان در کمال ناباوری دیدم که دیوار فروشگاهم تخریب شده و 02 تفنگ بادی و 04 دوربین روی تفنگ به سرقت رفته است.

از آنجا که مغازه ام مجهز به دوربین مدار بسته است و در زمان سرقت توسط دزد قطع شده است، در خواست بازبینی آن را دارم چرا که در زمان ورود تصویر دزد ثبت شده است.

به دستور بازپرس زکی پور، تیمی از کارآگاهان ابتدا به بازبینی دوربین پرداختند و چهره دزد شب رویی را پیش روی خود دیدند.ماموران در تحقیقات میدانی دریافتند که دزد اسلحه ها مردی به نام محمدرضا است که ضایعات جمع می کند و تحصیلات عالیه دارد. سرانجام در 42 اردیبهشت امسال مرد تبهکار در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.این مرد لیسانسیه در بازجویی ها جرمش را به گردن گرفت و گفت: لیسانس زبان انگلیسی دارم اما به خاطر بیکاری شبانه با وانتی که دارم ضایعات جمع می کنم تا این که وسوسه شده وتصمیم گرفتم به سرقت از فروشگاه دست بزنم.بعد از سرقت تفنگ های بادی و دوربین خیلی زود پشیمان شدم و می خواستم آن ها را به صاحبش برگردانم و هنوز در خودرویم جاسازی هستند و اقدامی برای فروش آن ها نکردم.بنابه این گزارش: وقتی دزد جوان تفنگ های بادی و دوربین ها را به مغازه دار برگرداند توانست رضایت بگیرد و بازپرس زکی پور باتوجه به اعترافات دزد تحصیلکرده از لحاظ جنبه عمومی جرم کیفر خواست را صادر کرد.